پیشنهاد سردبیر

رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران گفت: سیاست این دانشگاه تقویت رویکرد اجتماعی در حوزه‌های فنی و مهندسی، آب و نیرو است.

سیاست دانشگاه تهران تقویت رویکرد اجتماعی در حوزه های مهندسی است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مهر، یونس نوربخش در جلسه گفتگوی اساتید دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران با وزیر نیرو ضمن معرفی دانشکده علوم اجتماعی و حوزه‌های آموزشی و تحقیقاتی آن برای همکاری‌های علمی و پژوهشی با وزارت نیرو به‌ویژه در خصوص مسایل مربوط به انرژی، آب، محیط زیست و مطالعات اجتماعی اعلام آمادگی کرد.

وی تاکید کرد: سیاست دانشگاه تهران و دانشکده علوم اجتماعی این است که رویکرد اجتماعی را در حوزه‌های فنی و مهندسی، آب و نیرو تقویت کند، چراکه بسیاری از مسایل، حتی در طرح‌های فنی و مهندسی از جنس موضوعات اجتماعی است.

رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران افزود: این موضوع که چگونه می‌توان جامعه را به‌سوی یک الگوی صحیح هدایت کرد نیاز به مطالعات اجتماعی دارد.

حمید چیت چیان وزیر نیرو نیز در این جلسه بر نقش مشارکت مردم در موفقیت طرح‌ها تاکید کرد و گفت: ما در اجرای برنامه‌ها با جامعه و مردم ارتباط نزدیک داریم و اقدامات ما بر زندگی مردم تاثیر عمیق دارد و بنابراین طرح‌ها علاوه بر استانداردهای لازم، باید استاندارد اجتماعی نیز داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.