پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین : مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اصفهان گفت: برنامه های فرهنگی متنوعی به مناسبت دهه فجر در سطح کتابخانه های عمومی استان پیش بینی شده که برگزاری نشست های ویژه کتاب‌خوان مهمترین این برنامه هاست.

اجرای ویژه برنامه های فرهنگی کتابخانه های عمومی استان در دهه فجر

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، بهروز صادقی در جلسه کمیته برنامه ریزی برنامه های دهه فجر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، شهدا و ایام الله دهه فجر گفت: در این ایام 2 نشست کتاب‌خوان با محوریت معرفی و به اشتراک گذاری کتابهای مرتبط با دهه فجر در شهرستانهای برخوار و شهر بهارستان در شهرستان اصفهان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تا کنون 20 نشست کتاب خوان در سطوح ملی، استانی و شهرستانی برگزار شده است گفت: اولین نشست کتاب‌خوان ویژه مددجویان زندان مرکزی با همکاری اداره کل زندانهای استان 20 بهمن ماه برگزار می شود.

صادقی افزود: برگزاری 30 نشست کتاب‌خوان ویژه کودک و نوجوان در طول بهمن ماه برنامه ریزی شده است و علاوه بر این جلسه نقد و بررسی کتاب «من انقلابی ام» نیز با حضور کتابداران برپا خواهد شد.

به گفته مدیرکل برگزاری 4 مسابقه کتابخوانی آنلاین از طریق شبکه کتابخوانان حرفه ای به آدرس booki.ir، برگزاری 20 مسابقه مکتوب نقاشی، خلاصه نویسی و کتابخوانی از دیگر برنامه های اداره کل کتابخانه های عمومی در دهه فجر انقلاب اسلامی است .

وی با اشاره به حضور کتابداران در گلزار شهدا در اولین روز از دهه فجر گفت: امسال نیز جامعه کتابداران پابه پای آحاد مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه حضور خواهند یافت و به گونه ای برنامه ریزی شده تا غرفه فرهنگی کتابخانه های عمومی استان در میدان امام برپا شود.

صادقی تصریح کرد: در این ایام عضویت نیم‌بهای متقاضیان ثبت‌نام در کتابخانه‌ها و بخشودگی جرایم دیرکرد کلیه اعضای کتابخانه‌های عمومی انجام خواهد شد.

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.