پیشنهاد سردبیر

قائم مقام وزیر راه وشهرسازی در امور بین الملل با اشاره به سفر هیات بزرگ اقتصادی ایتالیا به ریاست وزیران «حمل ونقل و امور زیربنایی» و «کشاورزی» این کشور به ایران گفت: با این هیأت ایتالیایی به صورت مستقیم در زمینه خرید واگن و لکوموتیو، سرمایه گذاری در ساخت بزرگراه ها، بنادر و مسکن ایران مذاکره می کنیم.

برنامه وزارت راه برای خرید واگن و لکوموتیو از ایتالیا

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، اصغر فخریه کاشان افزود: این هیأت بزرگ اقتصادی ایتالیا متشکل از 310 نفر به نمایندگی از 197 شرکت، انجمن و بانک در امور زیربنایی، سازه، نفت، گاز و کشاورزی به ریاست وزیر حمل و نقل و امور زیربنایی و وزیر کشاورزی است.
وی با بیان اینکه در این سفر با ایتالیایی ها درباره بخش های مختلف زیربنایی، حمل و نقل، کشاورزی، بانکی مذاکره می شود، یادآورشد: این هیأت بزرگ اقتصادی ایتالیا در سفر خود به ایران ظرفیت های سرمایه گذاری را در بخش های مختلف کشور مورد بررسی قرار می دهد.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور بین الملل با بیان اینکه در حوزه راه و شهرسازی امکان مشارکت ایتالیایی ها در بخش ها حمل و نقل ریلی، جاده ای، مسکن و بنادر و دریانوردی وجود دارد، افزود: در بخش ریلی امکان خرید واگن و لکوموتیو از ایتالیا در صورت توافق طرفین فراهم است.
فخریه کاشان تاکید کرد: محور مذاکرات وزارت راه و شهرسازی با ایتالیایی ها برای امضای یادداشت تفاهم در حوزه های خرید واگن و لکوموتیو، سرمایه گذاری در ساخت بزرگراه ها٬ بنادر و مسکن خواهد بود.
به گزارش ایرنا، در ادامه سفر هیات های بزرگ اروپایی به تهران در پسابرجام، ایتالیا دومین هیات بزرگ اقتصادی خود در یک ماه اخیر متشکل از 310 نفر به نمایندگی از تعداد زیادی از شرکت ها، انجمن ها و بانک ها در امور زیربنایی، سازه، نفت، گاز و کشاورزی به ریاست «مائوریتزیو مارتینا» وزیر کشاورزی و «گراتزیانو دل ریو» وزیر حمل و نقل و امور زیربنایی، عازم تهران کرده است.
قرار است فردا(سه شنبه) دومین همایش تجاری دو کشور در تهران برگزار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.