قدس آنلاین؛ با ما همراه باشید با بررسی صفحات اول روزنامه های امروز؛

بررسی مهمترین عناوین روزنامه‌‎های امروز ۴  اسفند ۹۴

ردپای پول‌های کثیف در ستاد انتخاباتی مدعیان اصلاحات

روزنامه "کیهان" با بیان اینکه "پیش‌بینی رحمانی فضلی صحت داشت!" در تیتر یک خود از "ردپای پول‌های کثیف در ستاد انتخاباتی مدعیان اصلاحات" نوشته است.

در این روزنامه می‌خوانیم: " اکنون وقت آن است که آقای رحمانی فضلی که روزگاری به دنبال رد پای پول‌های کثیف بود، با چشم باز و وسواس همیشگی، موارد مطرح‌شده از سوی نمایندگان مردم را مورد بررسی و موشکافی قرار دهد. البته می‌توان مصادیق و موارد مشکوک متعدد را به ایشان آدرس داد تا رد پای احتمالی برخی مقامات دولتی و تاثیر انتخاباتی را در آن پیگیری کند. به عنوان نمونه در سال 93 گردش مالی قاچاق در کشور، 4  برابر گردش مالی از مبادی رسمی بوده است که بی‌شک امکان تحقق آن بدون نگاه مثبت برخی مسئولان با قاچاق‌چی‌های خدمتگزار ممکن نبوده است! به هر حال اکنون زمینه برای پیگیری رد پای پول‌های کثیف در ستاد انتخاباتی اصلاح‌طلبان، کاملا مهیا است."

روزنامه "وطن امروز" در تیتر یک خود از "پیشنهاد بذرپاش به روحانی" نوشته است. در این پیشنهاد که در واکنش به دروغ پردازی های گسترده حامیان دولت مطرح شده است، می خوانیم: "همه دارایی ام را به آقای روحانی می دهم به شرطی که سرمایه صرافی نزدیکانش را به مردم شهر ری بدهد."

این روزنامه می نویسد: " هفته گذشته بود که مهرداد بذرپاش، کاندیدای جوان انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران، در صفحه اینستاگرام خود نوشت براساس برخی شواهد و گزارشات، جریان رسانه‌ای حامی دولت به دنبال به‌راه‌انداختن یک عملیات روانی علیه او است. این پیش‌بینی بعدازظهر یکشنبه محقق شد و کانال‌های تلگرامی حامی دولت به صورت گسترده یک ادعای سخیف و کذب را علیه بذرپاش مطرح کردند. کانال‌های تلگرامی حامی دولت مدعی شدند طی سخنرانی مهرداد بذرپاش در شهرری، بین مردم تراول‌های 100 هزار تومانی توزیع شده است. این ادعای کذب که البته قاعدتا در تهران مورد استقبال مردم قرار نمی‌گیرد پس از آن صورت گرفت که مهرداد بذرپاش طی روزهای اخیر سخنرانی‌های متعددی درباره یارانه نقدی و خوردن حق مردم طی 3 سال گذشته داشت."

***

بله به سرمایه‌داری، نه به دموکراسی

یک روزنامه آمریکایی در مطلبی نوشت که ترکیب هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی هسته اصلی حزبی را تشکیل می‌دهند که اوباما امیدوار به پیروزی آن در انتخابات آتی ایران است.

در همین زمینه روزنامه "کیهان" به نقل از "نیویورک پست" تیتر زده است: "اوباما امیدوار به پیروزی لیست هاشمی و روحانی است"؛ در این روزنامه می خوانیم: "روز جمعه و همزمان با برگزاری انتخابات مجلس و خبرگان نتیجه این تئوری مشخص خواهد شد. سوال اینجاست که میانه‌روهایی که اوباما به آنها امیدوار است چه کسانی هستند؟ شعار حزب منتسب به رفسنجانی «بله به سرمایه‌داری، نه به دموکراسی» است. ترکیب هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی هسته اصلی حزبی را تشکیل می‌دهند که اوباما امیدوار به پیروزی آن در انتخابات آتی ایران است."

***
باید سیلی به چهره انگلیس بزنید

روزنامه "قدس" در یکی از تیترهای خود و به نقل از "آیت الله اعرافی" نوشته است: "نام آیات جنتی، مصباج و یزدی را در انتخابات خبرگان اولویت می دهیم."

روزنامه "عصرایرانیان" در تیتر یک خود از نامه "توکلی" خطاب به "هاشمی" نوشته است.  این روزنامه با بیان اینکه "باید سیلی به چهره انگلیس بزنید"؛ در تیتر یک خود نوشته است: پاسخ ندهید متهم می شوید"

روزنامه "حمایت" نیز با تیتر یکی به این شرح دارد: "آیت‌الله آملی‌لاریجانی با اشاره به تبلیغات رسانه‌های غربی در خصوص انتخابات مطرح کرد: مردم در مسیر خوشحالی آمریکا و انگلیس حرکت نمی‌کنند"

این روزنامه همچنین از "واکنش علما و شخصیت های سیاسی به دخالت انتخاباتی بی.بی.سی" نوشته است. در تیتر این گزارش می‌خوانیم: "خباثت‌های انگلیس فراموش نشدنی است"

روزنامه "شرق" نیز از "واکنش به انگلیسی خواندن نامزدهای خبرگان" نوشته است. این روزنامه به نقل از "علی مطهری" می نویسد: "شارلاتان بازی است"

روزنامه "جمهوری اسلامی" نیز تیتر یکی به این شرح دارد: "آیت‌الله هاشمی رفسنجانی: تعبیر لیست انگلیسی، توهین به فهم و شعور مردم ایران است"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.