۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱
کد خبر: 360308

هم اکنون،سه کنسول بازی پلی استیشن ۴ شرکت سونی و کنسول بازی ایکس بایکس وان شرکت مایکروسافت در حال جدال با یکدیگر هستند.با این وجود انتظار می رود که کنسول بازی نینتندو NX هم با فروش خوبی که بدست خواهد آورد،خودی نشان دهد.

فروش بیش از ۲۰ میلیونی ایکس باکس وان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مجله موبایل، گفتنی است که رقابتی سخت در انتظار این کنسول خواهد بود.چراکه تا به حال،کنسول بازی ایکس باکس وان فروش بیش از ۲۰ میلیونی را تجربه کرده است.

لازم به ذکر است که این آمار و ارقام توسط سایت تهیه شده است.همانطور که گفته شد،کنسول بازی ایکس باکس وان در ماه فوریه،موفق به عبور از فروش ۲۰ میلیونی شد.در حالیکه شرکت مایکروسافت،این آمار و ارقام را تایید نکرده اما در صورت صحت این آمار،با وجود فروش ۳۰ میلیونی کنسول پلی استیشن در نوامبر سال گذشته میلادی،چندان اهمیت نخواهد داشت.

با این وجود باید این نکته را در نظر گرفت که بنابر احتمال،آمار و ارقام فروش کنسول پلی استیشن ۴ می بایستی که بیش از ۳۰ میلیون باشد.از دیگر سو،شرکت نینتندو با کنسول جدیدش باید خود را برای رقابت تنگاتنگ با سونی و مایکروسافت،آماده کند.چراکه بطور کلی، بیش از ۵۰ میلیون دستگاه کنسول بازی از این دو کمپانی به فروش رفته و خبری از کنسول نینتندو نیست.

در کنار اینها،اخباری در خصوص بازی های پرفروش برای پلتفرم ها بود که به ترتیب،Call of Duty: Black Ops 3 در رتبه نخست است و Grand Theft Auto V در جایگاه دوم،Halo 5: Guardians در رتبه سوم و در آخر هم بازی Fallout 4 در رتبه چهارم قرار گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.