رئیس کمیسیون اصل ۴۴ مجلس گفت: با حمایت های بی دریغ مسئولانی همچون وزیران و مدیران دولتی هر سال شاهد سیل خروج شرکت های دولتی از لیست خصوصی سازی هستیم.

شرکت‌‌های دولتی با حمایت برخی وزرا از لیست خصوصی‌سازی خارج می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم،حمیدرضا فولادگر رئیس کمیسیون اصل 44 مجلس انتظار مجلس از دولت را در سالهای رکود بی سابقه فعلی اینگونه بیان کرد که دولت باید برای برون رفت از رکود اقدام به رفع موانع پیش روی مردم برای ورود به محیط کسب و کار و عرصه تولید نماید.

او افزود: دولت باید حمایت های بانکی که حاصل کار دولت و برخی از مجلسیان است را کمرنگ تر کند تا خصوصی سازی توانمندتر و پررنگ شود.

فولادگر ادامه داد: با حمایت های بی دریغ مسئولانی همچون وزیران و مدیران دولتی هر سال شاهد سیل خروج شرکت های دولتی از لیست خصوصی سازی هستیم.

وی با بیان اینکه رویکرد دولت برای خصوصی سازی نوعی اصلاح روش است به رد دیون اشاره کرد و افزود: برای یافتن دلیل کاهش سرعت این اصلاح روش نیازمند بررسی های بیشتری هستیم.

رئیس کمیسیون اصل 44 مجلس افزود: برای توانمندسازی باید اقدام هم زمانی به منظور زمینه سازی حضور خصوصی ها ایجاد و تقویت شود که متأسفانه این امر صورت نمی پذیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.