۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
کد خبر: 367807

قدس آنلاین- تبریز: تیم گسترش فولاد تبریز به دنبال تکرار پیروزی دور رفت خود برابر پدیده مشهد است.

آبی‌ها درصدد تکرار پیروزی دور رفت

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال کشور تیم گسترش فولاد تبریز روز پنج‌شنبه مهمان تیم پدیده مشهد است.

پدیده مشهد در دو فصل اخیر گربه سیاه فوتبال تبریز بوده و سال گذشته هر دو بازی رفت و برگشت و همچنین یک بار هم در جام حذفی برابر تیم‌های تراکتورسازی و گسترش فولاد به برتری رسیده بود تا 6 پیروزی این تیم برابر فوتبال تبریز ثبت شود.

امسال نیز پدیده برابر تراکتورسازی هر دو بازی رفت و برگشت لیگ برتر به پیروزی رسیده است، اما در بازی رفت در تبریز برابر گسترش فولاد تن به شکست سنگین چهار بر یک داده تا نخستین باخت خود برابر تیم‌های تبریزی را تجربه کند.

گسترش فولاد در هفته‌های اخیر نتایج خوبی را کسب کرده و با دو پیروزی اخیر خود برابر تیم‌های ذوب آهن اصفهان و راه‌آهن تهران از روحیه خوبی برخوردار بوده و برای کسب سه امتیاز بازی به مشهد می‌رود.

در پایان هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال کشور تیم گسترش فولاد با 37 امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد و تیم پدیده مشهد هم با 33 امتیاز تیم دهم جدول است.

پدیده مشهد در بازی‌های خانگی خود آمار قابل ملاحظه‌ای کسب کرده و در 12 بازی صاحب 6 برد و پنج تساوی شده و تنها برابر نفت تهران در خانه خود مغلوب شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.