قدس آنلاین-شهرکرد،آناهیتا موجودی؛دكتر داووديان رئيس دانشكده‌ي منابع طبيعي دانشگاه شهركرد در اين ديدار ضمن اشاره به عملكرد دانشكده منابع طبيعي در سال گذشته، برخي مسائل و مشكلات اين دانشكده را بيان كرد و خواستار تلاش مجموعه مديريت دانشگاه جهت رفع اين معضلات  شد.

بررسي مسائل و مشكلات دانشكده‌ي منابع طبيعي دانشگاه شهركرد

 به گزارش قدس آنلاین از شهركرد، دكتر شامحمدي رئيس دانشگاه شهركرد با همراهي اعضاي هيأت رئيسه‌ي دانشگاه، ضمن بازديد از دانشكده‌ي منابع طبيعي و علوم زمين اين دانشگاه، در نشستي صميمي با رئيس و جمعي از اعضاي هيأت علمي دانشكده، ديدار و گفتگو كرد.

دكتر داووديان رئيس دانشكده‌ي منابع طبيعي دانشگاه شهركرد در اين ديدار ضمن اشاره به عملكرد دانشكده منابع طبيعي در سال گذشته، برخي مسائل و مشكلات اين دانشكده را بيان كرد و خواستار تلاش مجموعه مديريت دانشگاه جهت رفع اين معضلات  شد.

دكتر شامحمدي نيز در اين نشست ضمن تبريك مجدد سال نو، عملكرد نجيبانه و متعهدانه اعضاي اين دانشكده، با وجود تمامي مشكلات را تحسين كرد و افزود: در سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل نيز همچنان انتظار داريم، اعضا با تلاش و همت، تحولاتي شايسته در اين دانشكده ايجاد نمايند.

رئيس دانشگاه شهركرد در ادامه گفت: عملكرد علمي و آموزشي دانشكده‌ي منابع طبيعي شايسته تقدير است با اين حال جهت افزايش منابع مالي دانشكده، گسترش همكاري‌ها و انعقاد تفاهم‌نامه با بخش هاي مرتبط مي بايست در دستور كار قرار گيرد.

شايان ذكر است در اين ديدار اساتيد اين دانشكده نيز‌ انتظارات و خواسته‌هاي خود را مطرح نمودند و اعضاي هيأت رئيسه‌ي دانشگاه علاوه بر ارائه راهكار، بر تلاش مجموعه‌ي مديريت جهت رفع مشكلات براساس اولويت تأكيد كردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.