پیشنهاد سردبیر

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: واکنش‌هایی که در مقابل وقاحت‌های دشمنان طی ۳۷ سال اخیر داشته‌ایم باعث شده دشمن دوام خودش را در عالم در خطر ببیند و به توطئه‌های قوی‌تر دست بزند.

  دشمن  به توطئه‌های قوی‌تری دست زده است

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی صبح امروز در مراسم رژه یگان‌های مسلح که به مناسبت گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی در میدان 15 خرداد مشهد برگزار شد، اظهار کرد: روز 29 فروردین که یادآور حماسه‌آفرینی‌های ارتش است، دو حقیقت را بیان می‌کند.
نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی افزود: حقیقت اول نشان‌دهنده این است که نقطه تهاجم دشمن در خط براندازی نظام مسیر توطئه و فتنه است.
وی بیان کرد: هیچ‌وقت دشمنان احساس نمی‌کردند که ایثارگران سپاه و ارتش بتوانند در عرصه‌های مختلف موفق بشوند.
وی با اشاره به نقش امام راحل در تجدید حیات ارتش، خاطرنشان کرد: در ابتدای پیروزی انقلاب با ابزار توطئه و فتنه دشمنان درصدد خلع سلاح ملت ما برآمدند که خواسته آنها در اصل خلع سلاح ارتش بود اما امام راحل با بینش‌ این شگرد شیطانی دشمن را به‌خوبی تشخیص داد و در کمال قاطعیت در برابر این توطئه ایستاد و همیشگی بودن ارتش را در پای این نظام و انقلاب با اعلام 29 فروردین تثبیت کرد.
امام‌جمعه مشهد عنوان کرد: آن چیزی که امروز باید موردتوجه قرار بگیرد این است که مردم بیدار ما باید توطئه‌ها و فتنه‌انگیزی‌های دشمن را کاملاً رصد کنند، بنابراین مسئولان هوشیار نظام قبل از هر چیزی باید مراقب شیطنت‌های دشمن باشند.
علم‌الهدی تصریح کرد: واکنش‌هایی که در مقابل وقاحت‌های دشمنان طی 37 سال اخیر داشته‌ایم باعث شده دشمن دوام خودش را در عالم در خطر ببیند و به توطئه‌های قوی‌تر دست بزند البته امروز ما هم از یک نیروی نظامی قوی در قالب ارتش و سپاه برخوردار هستیم طوری که در منطقه بزرگ‌ترین نیروهای مسلح متعلق به ایران است.
نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با اشاره به رهنمودهای سازنده مقام معظم رهبری در طول سالیان مختلف، تأکید کرد: با توجه به جایگاه رفیع و پیشرفت‌های نیروهای مسلح در طی این 37 سال باید گفت اگر در تمام نظام راهبردهای مقام معظم رهبری موردتوجه قرار بگیرد آنگاه پیشرفتی را که در عرصه نظامی شاهد بودیم، در عرصه‌های دیگر هم مشاهده خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.