دادستان عمومی و انقلاب تهران که کمتر از یک سال قبل دو مقطع به هنرمندان و ورزشکاران هشدار داده بود مراقب نحوه زندگی خود باشند، این بار پرده‌ها را کنار زد و شفاف‌تر از قبل به صحبت پرداخت.

 مرگ ورزشکار بر اثر مشروب خواری زیبنده نیست!

به گزارش قدس آنلاین، عباس جعفري‌دولت‌آبادي، دادستان عمومي و انقلاب تهران كه كمتر از يك سال قبل دو مقطع به هنرمندان و ورزشكاران هشدار داده بود مراقب نحوه زندگي خود باشند، اين بار پرده‌ها را كنار زد و شفاف‌تر از قبل گفت: به وزارت ورزش در مورد جرم شراب‌خواري برخي افراد هشدار مي‌دهيم. تذكر مي‌دهيم مراقب وقوع اين جرم باشند. وقتي ورزشكاري يا هنرمندي دچار مشروب‌خواري باشد و حتي مرگش ناشي از اين موضوع رخ بدهد، اصلاً زيبنده نيست.

دادستان تهران بدون تعارف و شفاف گفت: اخبار برخي دادسراها و راهور مؤيد اين است كه وقتش رسيده با رانندگي در حال مستي و مشروب‌خواري برخورد جدي‌تر شود. اين كارها تبديل به رفتارهاي پرخطر شده است.

جعفري‌دولت‌آبادي كه از يك سو تلاش مي‌كرد اين بار پرده‌ها را كنار بزند و بخشي از حقايق تلخ پشت پرده فوتبال را به اهالي اين ورزش نشان بدهد و از سوي ديگر مراقب باشد به حرمت‌ كسي خدشه وارد نشود، افزود: در حال حاضر برخي ورزشكاران و هنرمندان، ورزش و هنر را وسيله‌اي براي رسيدن به شهرت نابه‌جا كرده‌اند كه البته مردم ما نسبت به اين قضيه آگاه هستند. ورزشكاران بايد اخلاق قهرماني و پهلواني داشته باشند چون آنها الگوي بسياري از جوانان هستند. چندي پيش هم تذكر داديم ورزشكاران و هنرمندان بايد اخلاق حرفه‌اي و منش پهلواني داشته باشند. باور كنيد اينكه ورزشكار يا هنرمندي بر اثر شرب خمر بميرد، شايسته نيست.

حرف‌هاي دادستان تهران، رمزگشايي از برخي اتفاقات چند ماه اخير است و البته مهم‌تر از آن تلنگري است به ورزشكاران و هنرمندان كه بدانند از اين پس اگر دچار تخلف و تخطي شوند، هيچ چيز پنهان نمي‌ماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.