پیشنهاد سردبیر

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴
کد خبر: 373943

به گزارش قدس آنلاین از همدان ؛ آیت الله غیاث الدین طه محمدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: ۲ میلیارد دلار از اموال ایران در آمریکا بلوکه شده است و این مهم نشان دهنده غیرقابل اعتماد بودن آمریکای هاست.

آمریکا هیچ وقت قابل اعتماد نخواهد بود
وی که در خطبه‌های نماز جمعه همدان سخن می گفت ضمن دعوت مردم به تقوای الهی، افزود: تقوا باید برگرفته از بینش و معرفت صحیح باشد وهمین عامل همه شئون زندگی افراد را تحت تاثیر قرار می دهد.
محمدی، با بیان اینکه کار تعلیم و تربیت مقدس است، افزود: اسلام به مسئله کار و کارگر توجه ویژه ای نشان داده است چرا که اگر فلسفه ای وجود آن نگاه کنیم انسان برای کار آفریده شده است.
وی تصریح کرد: انسان به عظمت ساختار وجود خود پی نبرده که آن معمار ازل و ابد عالی‌ترین شاهکار خود را در وجود انسان پیاده کرده است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان خاطرنشان کرد: با عقل، بصیرت و معرفت می توان در امور دنیا و آخرت به سعادت رسید و اگر معیشت مردم درست شود معاد مردم هم درست می شود.
آیت الله محمدی تاکید کرد: بندگی انسان در برابر خدا 10 شعبه است که 9 شعبه آن در گرو کسب روزی حلال بوده و آن یک مورد دیگر مربوط به عبادت است.
وی ابراز داشت: ایمان و عمل در کنار یکدیگر کامل می شوند و وظیفه حوزه‌های علمیه، مدارس، دانشگاه‌ها و نهادهای فرهنگ‌ساز این است که کار را توأم باایمان برای مخاطبان خود تبیین کنند.
وی با بیان اینکه دنیا پرستی یکی از گناهان آخرالزمان است، تصریح کرد: اگر ایمان در کنار کار نباشد موجب ایجاد دنیاپرستی خواهد شد که این خود آفت بزرگی است‎‌.
آیت الله محمدی ابراز داشت: عربستان از حضور ایرانی‌ها در مراسم حج ممانعت می کند و آل سعود که دست‌نشانده آمریکاست و امروز انجام بزرگ‌ترین فریضه الهی را بر روی ایران اسلامی بسته است.


 
 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.