رهبر حزب کارگر انگلیس شایعات مطرح شده درباره از دست رفتن حدود ۱۵۰ کرسی این حزب در انتخابات محلی را توطئه رسانه‌ای خواند.

از حلقه طلایی رسانه خارج شوید و به حرف مردم گوش کنید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر انگلیس در واکنش به شایعات مطرح شده مبنی بر وجود اختلافات جدی در درون این حزب تاکید کرد که حزب کارگر هیچ یک از کرسی‌های خود را در انتخابات شوراهای محلی روز پنجشنبه از دست نخواهد داد.

این اظهارات درحالی مطرح شده که طی روزهای اخیر گزارشاتی مبنی بر کودتای اعضای پارلمان برای برکناری کوربین از ریاست حزب پس از برگزاری همه‌پرسی سوم تیرماه منتشر شده است.

کوربین با انتشار یک پوستر تبلیغاتی جدید اعلام کرد که نمی‌داند چه افرادی وی را به چالش کشیده‌اند و بار دیگر تاکید کرد که درصورت به چالش کشیده شدن دوباره به عنوان رهبری این حزب به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

کارشناسان انتخاباتی دانشگاه پلای‌ماوس اعلام کرده بودند که حزب کارگر با خطر از دست دادن 150 کرسی در شوراهای محلی مواجه است. با اینحال رهبر حزب کارگر رسانه‌ها را به داشتن عقده روحی علیه رهبری وی در حزب کارگر بدون توجه به درخواست مردم متهم کرد.

کوربین با بیان اینکه مردم درحال حاضر درباره فقر، وضعیت شغلی، کاهش درآمدها و مسائلی اینچنینی صحبت می‌کنند افزود: صادقانه باید گفت که اکنون زمان آن فرا رسیده که بسیاری از افراد حاضر در حلقه طلایی رسانه از این دایره بیرون آمده و به آنچه واقعا مردم درباره آن صحبت می‌کنند گوش کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.