قدس آنلاین- تبریز: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز بر ضرورت فعالیت بیش از پیش شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص « تبریز۲۰۱۸» تاکید کرد.

ضرورت فعالیت بیش از پیش شورا درخصوص «تبریز ۲۰۱۸»

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، علیرضا نوای باغبان با اعلام این مطلب اظهار کرد: ضروری است شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص آماده سازی شهر برای 2018 جلسات کاربردی با مسئولان ذیربط شهر و استان تشکیل داده و نقش شورا در این خصوص پررنگتر شود.

عضو شورای شهر تبریز موضوع گردشگری را از موضوعات بسیار مهم برای شهر تاریخی تبریز عنوان کرد و گفت: مسئولان مرتبط با گردشگری و فرهنگی باید در جلسات شورا حضور یابند و از سوی دیگر کمیسیون های مختلف شورا نیز با تهیه طرح ها و پیشنهادات در خصوص تبریز 2018 این طرح ها را جهت بررسی و تصویب به صحن شورا بیاورند.
وی با اشاره به مصوبه شورای شهر در خصوص تشکیل سازمان گردشگری گفت: فعالیت های سازمان گردشگری تبریز باید متناسب انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری شهرهای اسلامی در سال 2018 باشد.
باغبان در ادامه تاکید کرد: باید در راستای توسعه فعالیت ها و تقویت سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز اقدامات لازم صورت گیرد.
عضو شورای شهر تبریز در پایان سخنانش با تاکید بر اهمیت انتخاب تبریز به عنوان پایتخت شهرهای اسلامی گفت: باید کمیسیون های مختلف شورای شهر موظف به تهیه و ارائه پیشنهادات، طرح های مناسب در خصوص تبریز 2018 باشند تا شورا نیز در خصوص «تبریز 2018» حرفی برای گفتن داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.