فعال اصلاح‌طلب گفت برخی خود را در شرایطی قرار داده‌اند که مصوباتی را بگذرانند و دستمزدهای آنچنانی دریافت کنند. مسئولان عالی‌رتبه و دولت باید محکم جلوی آن را بگیرند.

ناسازگاری شعارهای انقلاب با حقوق ۸۰ میلیونی مدیران و ۶۰۰ هزار تومانی کارگران

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، اسماعیل حق‌پرستی فعال اصلاح‌طلب و عضو شورای مرکزی خانه کارگر با اشاره به حقوق نجومی برخی از مدیران دولتی، اظهار داشت: متغیر حقوق‌ در کشور خطر بزرگی برای انقلاب است؛ چراکه قابل‌قبول نیست یک کارگر ساده حقوق 600 هزار تومانی دریافت کند و یک مدیر دولتی دریافتی ماهیانه‌اش 80 میلیون تومان باشد.

وی افزود: عده‌ای خود را در شرایطی قرار داده‌اند تا مصوباتی را بگذرانند و دستمزدهای آن‌چنانی دریافت کنند. مسئولان عالی‌رتبه و دولت باید محکم به این موضوع ورود کنند و جلوی آن را بگیرند.

حق‌پرستی ریشه برخی از چنین رفتارهایی را در فرهنگ‌سازی دانست و خاطرنشان کرد: باید آموزش‌ها و هدایت‌های اجتماعی و ابتدایی در مسیری قرار بگیرد که به مسیر پول‌پرستی ختم نشود.

عضو شورای مرکزی خانه کارگر ادامه داد: شعار ما، شعار محرومین بود. زیبنده انقلاب ما نیست که چنین رفتارهایی در آن بروز و نمود داشته باشد، بنابراین باید دولت باید قاطعانه جلوی دستمزدهای آن‌چنانی را بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رحیمی IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
    0 0
    قابل توجه مسوولان ؟!