قدس آنلاین - یزد : نماینده عالی قوه قضاییه در استان یزد گفت : تبعیت از فرامین ولایت فقیه و ولایت پذیری این نهاد مقدس ، عامل موفقیت و تعالی سپاه پاسدران در تاریخ انقلاب اسلامی بوده است.

ولایت پذیری ، رمز ماندگاری ، رشد و موفقیت سپاه است

به گزارش قدس آنلاین از یزد، محمدرضا حبیبی در دیدار شورای معاونین و جمعی از قضات استان با فرمانده سپاه پاسدران استان یزد ضمن تیریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار ، اظهار داشت : بهترین نامگذاری برای روز پاسدار ، میلاد حضرت امام حسین علیه السلام بوده است که این امر نیز مدال افتخاری برای پاسدران جان بر کف نظام اسلامی است .

وی تصریح کرد : سپاه پاسداران در طول تاریخ انقلاب و از بدو تأسیس در سایه ولایت پذیری ، رسالت خود را به نحو احسن انجام داده و هرگز از مسیر اصلی خود منحرف نشده است.

این مقام قضایی از آماج حمله قرار گرفتن این نهاد مقدس توسط معاندان نظام و مزدوران خارج نشین به عنوان سندی بر راستی و درستی سپاه یاد کرد و افزود : اگر سپاه در انجام وظایف خود کوتاهی کرده بود و در کنار ولایت که هم نشأت گرفته از اعتقادات دینی و هم بر اساس قانون اساسی است نمی ایستاد امروز مورد هجمه و هتاکی افراد معلوم الحال قرار نمی گرفت.

رئیس کل دادگستری استان خاطرنشان ساخت  : البته مردم ایران اسلامی ، مردمی فهیم ، بصیر و هوشیار هستند و همیشه حق را از ناحق تشخیص داده و پیرو حق بوده اند.

وی صلابت و اقتدار سپاه را لازمه صلابت و اقتدار نظام دانست و گفت : گرچه استواری و استحکام نظام اسلامی از مولفه های زیادی برخوردار است اما سپاه نیز همواره از ستون های انقلاب اسلامی و مایه اقتدار نظام در عرصه های مختلف بوده است.

حبیبی اظهار داشت : ظهور و بروز زمینه های شوکت و عظمت سپاه مانع از فکر تعدی و تجاوز دشمنان به مرزهای کشور شده است و باید همواره مورد حمایت قرار گیرد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.