قدس آنلاین-ایلام: طی حکمی از سوی شرکت ملی گاز ایران، مهندس" سیروس امیری " به عنوان سرپرست پالایش گاز ایلام منصوب شد.

انتصاب" سیروس امیری " بعنوان سرپرست پالایش گاز ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، در بخشی از حکم معاون عملیات شرکت ملی گاز ایران خطاب به سرپرست جدید پالایش گاز ایلام آمده است: " با عنایت به مصوبه مورخ  16/01/1395 مجمع عمومی و با توجه به مراتب تعهد، تخصص و تجربیات ارزشمند جنابعالی در پالایشگاه های گاز کشور، به عنوان سرپرست پالایش گاز ایلام منصوب می شوید. "

عبدالحسین ثمری در بخش دیگری از این حکم خطاب به" سیروس امیری " آورده است: " شرایط منطقه ای پالایش و سیستم های انتقال گاز در غرب کشور ایجاب می نماید اهتمام لازم را در بازنگری سیستم های عملیاتی از نظر فنی و عملیاتی برای ایجاد پایداری در تولید با برخورداری از توانمندی مسؤلین و کارکنان خدوم آن شرکت بعمل آورید. "

در بخش پایانی این حکم آمده است: " ضمن تشکر از خدمات ارزشمند جناب آقای بلالی در مدت تصدی مسؤلیت شرکت فوق الذکر، برای جنابعالی توفیقات هرچه بیشتر را از خداوند مسئلت دارد. "

گفتنی است سرپرست جدید پالایش گاز ایلام"  سیروس امیری " از نیروهای مجرب، توانمند و کارآمد و دارای مدرک کارشناسی مهندسی شیمی از دانشگاه صنعتی شریف در سال 1366 است و پیش از این به عنوان معاونت مهندسی و توسعه و عضو اصلی هیئت مدیره پالایش گاز ایلام مشغول انجام وظیفه بوده است.

 

 

 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.