نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا برای برگزاری یک آیین با شکوه و تاثیر گذار نیازمند حمایت مستمر دولت هستیم و نسبت به اقداماتی که دولت تا الان برای مشهد۲۰۱۷ انجام داده معترضیم.

  نسبت به اقدامات دولت در خصوص طرح مشهد۲۰۱۷ معترضیم

به گزارش قدس آنلاین، محمدحسین حسین‌زاده بحرینی در گفتگو با مهر اظهارکرد: قرار بود در عرصه سیاسی و بین المللی اجلاس بسیار مهمی با عنوان اجلاس وزرای فرهنگ کشورهای اسلامی در  مشهد با نام پایتخت فرهنگ اسلامی در سال ۲۰۱۷ در مشهد برگزارشود که متاسفانه منتفی و از ایران گرفته شد.

 

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه، نسبت به اقداماتی که دولت تا الان نسبت به مسئله ۲۰۱۷ انجام داده است معترضیم، افزود: قطعا برای برگزاری یک آیین با شکوه و تاثیر گذار نیازمند حمایت سنگین و مستمر دولت هستیم.

وی تصریح کرد: البته نمی گویم که دولت توجه ندارد یا کاری انجام نداده ولی می تواند کارهای بزرگتر و بهتری را در این خصوص انجام دهد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه مشهد ۲۰۱۷ بزرگترین و بهترین فرصت برای مشهد است و ما باید سالها منتظر باشیم تا شاید یک بار دیگر این فرصت به مشهد داده شود، متناسب با این فرصتی که برای مشهد ایجاد شده امکانات برنامه ریزی و اهتمام دولت را شاهد نیستیم.

وی در پایان گفت: خوشبختانه استانداری در این خصوص کمیته ای را تشکیل داده است و بعضی از دوستان در مجلس پیگیر این موضوع هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.