قدس ‌آنلاین- تبریز: روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان‌شرقی توانست در ششمین جشنواره سراسری روابط عمومی‌های شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی کشور مقام برتر را کسب کند.

روابط عمومی شرکت آبفای آذربایجان‌شرقی مقام برتر کشوری را کسب کرد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز،  روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان‌شرقی توانست در ششمین جشنواره سراسری روابط عمومی‌های شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی کشور مقام برتر را کسب کرد.

براساس ارزیابی‌های به عمل آمده توسط شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به منظور تبیین سیاست‌ها، برنامه‌ها و جایگاه روابط عمومی‌های شرکت‌های آب و فاضلاب سراسر کشور، روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی موفق به کسب مقام برتر در بین شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی سراسر کشور در بخش مدیریت و برنامه‌ریزی شد.

در مراسمی که برگزار شد لوح تقدیر جشنواره از سوی مهندس جانباز مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به مهندس باقرزاده مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی اهداء شد.

در بخشی از لوح تقدیر تقدیر آمده است: رشد و توسعه صنعت بزرگ آب و فاضلاب مدیون تلاش گسترده مدیران و متخصصانی است که تخصص و عمر گرانبهای خود را سرمایه‌ای برای سربلندی و سازندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار داده‌اند.

بی‌‌تردید بخشی از این موفقیت در گرو ارتباط معقول و منطقی است که روابط عمومی‌های صنعت آب و فاضلاب با رسانه‌های همگانی و نهادهای فرهنگ ساز برقرار کرده‌اند.

ضمن تبریک به مناسبت کسب مقام برتر در بخش مدیریت و برنامه‌ریزی ششمین جشنواره روابط عمومی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی کشور، بدینوسیله از تلاش‌های جنابعالی قدردانی می‌گردد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.