قدس آنلاین - ایلام: دبیرشورای فرهنگ عمومی کشور گفت: خودکشی در ایلام به حدی نیست که اعلام می شود و نباید بیش از این به موضوع خودکشی در این استان دامن زد.

خودکشی در ایلام به حدی نیست که اعلام می شود!

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، حجت الاسلام و المسلمین حسین شاهمرادی در شصت و دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان ایلام با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی از سال 1364 شکل گرفته و 10 ماموریت مهم برای این شورا از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی تبیین شده است، اظهارداشت: شاکله این شورا به نحوی است که افرادی که تاثیرگذار هستند چه حقیقی و چه حقوقی در این آن حضور دارند و این شورا در سطح استان‌ها به ریاست نماینده ولی‌فقیه و نایب رییسی استاندار شکل گرفته و دبیری آن نیز بر عهده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هر استان است.

وی با اشاره به اینکه 22 نفر از اعضای تاثیرگذار در هر استان از جمله مدیران عضو این شورا هستند که باید هر ماه تشکیل جلسه داده و مصوبات نیز بر اساس اعلام شورای عالی انقلاب فرهنگی حکم قانون را دارد، افزود: هر دستگاه در جلسه شورای فرهنگ عمومی دو وظیفه دارد که هم باید پاسخگوی آن دستگاه در شورا باشد و هم تصمیم‌گیری در مورد سازمان خود را اجرایی کند.

دبیرشورای فرهنگ عمومی کشور با تأکید بر اینکه نباید بگذاریم این قدر به بحث خودکشی در ایلام دامن زده شود، خاطرنشان ساخت: خودکشی در ایلام به حدی نیست که اعلام می شود و نباید در استان بیش از این به این موضوع پرداخت و مهمترین موضوع در استان اربعین است که بایستی در این شورا به آن پرداخت.

 حجت الاسلام و المسلمین حسین شاهمرادی به همدلی و همزبانی مثال زدنی در شورای فرهنگ عمومی استان ایلام اشاره کرد و بیان داشت: کارشناسان باید معضلات استان را دقیق بررسی کنند و حتما در شورای فرهنگ عمومی استان نتیجه کار کارشناسان و تاثیر آن در جامعه دیده شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.