قدس آنلان: رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خراسان رضوی گفت: سازمان بسیج هنرمندان می‌تواند از ظرفیت‌های هنرمندان جهان اسلام به منظور افزایش بصیرت افزایی و تعامل با کشورهای جهان اسلام استفاده کند.

 سازمان بسیج هنرمندان جهان اسلام تشکیل می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحامد ملکوتی‌تبار در مراسم افتتاحیه همایش مدیران سازمان بسیج هنرمندان سراسر کشور اظهار داشت: سازمان بسیج هنرمندان می‌تواند از ظرفیت‌های هنرمندان جهان اسلام به منظور افزایش بصیرت افزایی و تعامل با کشورهای جهان اسلام استفاده کند و در همین راستا پیشنهاد تشکیل ساطمان بسیج هنرمندان جهان اسلام را داده‌ایم.
وی افزود: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه بین امت اسلامی و ملت  ایران است  بنابراین زمانی می‌توانیم پیروز باشیم که حواسمان به این موضوع باشد تا دشمن به اهدافش دست پیدا نکند.
ملکوتی تبار عنوان کرد: معرفت و بصیرت بسیج اصل بسیار مهمی است که باید به شکل ویژه به آن توجه داشته باشیم همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند باید در مسائل هجومی و فعالانه نقش‌آفرینی کنیم نه  اینکه نسبت به مسائل منفعلانه و خنثی باشیم.
رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: انفعال در فرهنگ بسیجی جایی ندارد و فرهنگ بسیجی این گونه نیست که بنشیند تا اتفاقی بیفتد و سپس به فکر جمع کردن آن باشد بلکه هر لحظه در تکاپو و فعالیت است.
وی افزود: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی این آمادگی را دارد که تمام امکانات خود را برای برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی در حوزه جهان اسلام  به کار بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.