قدس آنلاین- تبریز: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: تامین نقدینگی مورد نیاز تولید و توجه به روان‌سازی و بهسازی در کارهای اقتصادی از لازمه‌های نیل به اهداف اقتصادمقاومتی است.

لزوم تامین نقدینگی مورد نیاز تولید/ اجرای دقیق مصوبه ممنوعیت خریدکالاهای خارجی؛مولفه عمل به اقتصادمقاومتی

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، محمدحسین فرهنگی با تاکید بر لزوم تقویت تولید ملی اظهار داشت: برای انجام اقدامات عملی در اقتصاد باید بخش تولید رونق یابد.

نماینده مردم تبریز، آذر شهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی افزود: اینکه بخش تولید باید تقویت شود یک موضوع بدیهی است بنابراین باید از ظرفیت‌های تولید در بخش‌هایی مانند کشاورزی و صنایع تبدیلی بطور مطلوب استفاده شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: تامین نقدینگی مورد نیاز تولید و توجه به روان سازی و بهسازی در کارهای اقتصادی از لازمه‌های نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی است.

فرهنگی افزود: کاهش هزینه‌ها در بخش تولید به صورت کارشناسی از لازمه‌های اقتصادمقاومتی است و باید تدابیر و اقدامات اقتصادی بصورت هماهنگ انجام شود و در این رابطه مدیریت صحیح اعمال شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی افزود: در صورت اجرای دقیق مصوبه ممنوعیت خرید کالاهای خارجی در دستگاه‌های دولتی، می‌توان بیان کرد اقدام عملی برای اقتصادمقاومتی صورت گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.