قدس آنلاین-شهرکرد، هومن نجاتی؛ با توجه به تعداد بسیار متقاضیان عضویت در این کمیسیون ، بعد از بررسی سوابق و فعالیت های نمایندگان داوطلب ۲۳ نفر به عنوان اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.

نماینده حوزه انتخابیه مرکز استان چهارمحال و بختیاری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شد

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد،  در جلسه روسای شعب تعیین کننده کمیسون ها و نائب رییس مجلس شورای اسلامی اردشیر نوریان به عنوان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس انتخاب شد.

بنا بر این گزارش با توجه به تعداد بسیار متقاضیان عضویت در این کمیسیون ، بعد از بررسی سوابق و فعالیت های نمایندگان داوطلب 23 نفر به عنوان اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد ، بن و سامان نیز که در سوابق خود عضویت در هیات علمی دانشکده حقوق و روابط بین الملل دانشگاه تهران و همچنین رایزن سیاسی سفارتخانه های جمهوری اسلامی ایران در اروپا را داراست ، به عنوان عضو این کمیسیون انتخاب گردید.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یکی از کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی است. این کمیسیون برای انجام وظایف محوله در محدوده سیاست و روابط خارجی، سیاست داخلی، شوراها، شهرداریها، اطلاعات و امنیت داخلی، دفاع و امنیت خارجی و ثبت احوال تشکیل می‌شود.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.