ثبت نام دانش آموزان پایه دوم ابتدایی تا پیش دانشگاهی در مدارس سراسر کشور از فردا (سه شنبه اول تیر) آغاز می شود.

فردا، آغاز ثبت نام دانش آموزان در مدارس/اطلاعاتی که خانواده ها باید برای ثبت نام بدانند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان،ثبت نام دانش آموزان پایه دوم تا پیش دانشگاهی  سراسر کشور از فردا ( سه شنبه) اول تیر آغاز می شود. همچنین ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی از اول خرداد  آغاز شده است و این دانش آموزان برای ثبت نام باید به نزدیک ترین مدرسه محل زندگی خود مراجعه کرده و پس از معرفی به پایگاه های سنجش و تکمیل شناسنامه سلامت برای ثبت نام قطعی به مدرسه مراجعه کنند.
آن گونه که علی زرافشان رئیس ستاد پروژه مهر وزارت آموزش وپرورش پیش ازاین به خبرنگار میزان گفته بود، ثبت نام دانش آموزان در مدارس تا 31 مرداد ماه ادامه خواهد داشت. همچنین برای ثبت نام دانش آموزان در پایه هفتم و پایه دهم حضور آنها با والدین در مدرسه ضروری است اما دانش آموزان سایر پایه ها بدون نیاز به حضور آنها توسط مدیر مدرسه برای پایه بعد ثبت نام می شوند.
طبق اعلام وزارت آموزش وپرورش ثبت نام در مدارس دولتی عادی بدون برگزاری آزمون، مصاحبه و شرط معدل و صرفا بر اساس محدوده جغرافیایی انجام می شود.
آن گونه رئیس ستاد پروژه مهر وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده است؛ دریافت هر گونه وجه هنگام ثبت نام در مدارس دولتی ممنوع بوده و خانواده ها صرفا باید بابت هزینه بیمه و کتاب هزینه ای را پرداخت کنند.
مدیران مدارس غیر دولتی، شاهد و استعدادهای درخشان که طبق مقررات مجاز به دریافت شهریه هستند باید رقم شهریه مصوب را بر روی تابلوی مدرسه و در معرض دید خانواده ها قرار دهند.
دریافت هر گونه وجه نقد و چک در تمام مدارس دولتی و غیر دولتی ممنوع است و بر اساس برنامه جدید وزارت آموزش وپرورش تمام مدارس دولتی دارای حسابی نزد بانک ملی هستند که خانواده ها باید وجوه دریافتی توسط مدرسه را به این حساب واریزکرده و از پرداخت پول نقد ممانعت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.