قدس آنلاین: مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: در نمایشگاه قرآن کریم در بجنورد ٢٥٠٠ عنوان با بیش از ١٥٠٠٠ هزار جلد کتاب از ٥٠ ناشر کشوری در موضوعات قرآنی، نهج البلاغه، تفسیر، زندگی نامه چهارده معصوم، کودک و نوجوان، دفاع مقدس نرم افزارهای قرآنی و دینی برای علاقمندان به نمایش گذاشته شده است.

آغاز به کار دهمین نمایشگاه قرآن کریم در بجنورد

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، حسین ثابت قدم وحید در آیین افتتاحیه نمایشگاه قرآن کریم بجنورد، اظهار داشت: علاقمندان ضمن بازدید از نمایشگاه قرآن کریم می توانند محصولات و کتب این نمایشگاه را با تخفیف ٢٠ تا ٣٠ درصدی از ٣٠ خرداد ماه به مدت یک هفته که در محل مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد دایر است، خریداری کنند.

وی برگزاری نمایشگاه چهره های شاخص قرآنی، برگزاری غرفه معرفی فعالیت های موسسات قرآنی شهرستان، برگزاری غرفه پخش فیلم  به ویژه فیلم مستند مدافعان حرم و ... را از جمله غرفه های دهمین نمایشگاه قرآن کریم بجنورد ذکر کرد.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه فراهم آوردن بستری مناسب برای جذب حداکثری مردم و شکوفائی جوانان و نوجوانان در زمینه آموزه های دینی و قرآنی ذکر کرد و افزود: برپایی این نمایشگاه موجب انس و الفت هر چه بیشتر مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان با قرآن، دسترسی آسان علاقه‌مندان به کتب دینی و توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی خواهد شد.

فرماندار بجنورد نیز در این  آیین نمایشگاه قرآن کریم را فرصتی مناسب برای نمایش دستاوردهای جدید این حوزه دانست

موسی حاجی زاده همچنین برگزاری نمایشگاه قرآن کریم و ترویج فرهنگ قرآنی را عاملی برای مقابله با تهدیدات تهاجم فرهنگی دشمن عنوان کرد و گفت: ما در دوره ای قرار داریم که از هر طرف مورد هجمه های فرهنگی و تفکرات غلط و ضد دینی و ضد ارزشی هستیم که بی شک نیازمان به قرآن و فرهنگ قرآنی در این دوره بیش از پیش است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه قرآن کریم  فرصتی مناسب برای عرضه ی محصولات قرآنی و به نمایش گذاشتن دستاوردهای جدید در این عرصه است، گفت: این نمایشگاه معنوی می تواند با ایجاد انگیزه برای افراد، نقش مهمی در توسعه فرهنگ قرآنی، که نیاز اساسی جامعه امروز است، داشته باشد.

حاجی زاده در ادامه دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه قرآن کریم بجنورد تقدیر و تشکر کرد و بر تداوم برپایی اینگونه نمایشگاه ها تاکید کرد

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.