قدس آنلاین/ شهرکرد/ هومن نجاتی؛ در این جلسه بیست دانش آموز دختر و پسر از هفت مدرسه در سورشجان، سودجان، وانان و هارونی حضور داشتند و با فعالیتهای فرهنگی، هنری و ادبی  کانون آشنا شدند.

دانش آموزان بخش لاران استان چهارمحال و بختیاری تحت پوشش فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار می گیرند

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، در راستای همکاری فی مابین مجموعه آموزش و پرورش ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و بنیاد نخبگان استان  با هدف هدایت و پرورش دانش آموزان مستعد در زمینه های فرهنگی، هنری و ادبی جلسه ای با حضور رئیس آموزش و پرورش بخش لاران، معاون آموزشی ،کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش، کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و دانش آموزان این بخش برگزار شد.

در این جلسه بیست دانش آموز دختر و پسر از هفت مدرسه در سورشجان، سودجان، وانان و هارونی حضور داشتند و با فعالیتهای فرهنگی، هنری و ادبی  کانون آشنا شدند.

جواد منصوری رئیس اداره آموزش و پرورش لاران در این جلسه ضمن خیر مقدم  به مهمانان حاضر در جلسه برقرای تعامل میان کانون و آموزش و پرورش را زمینه ای برای کشف، هدایت و پرورش استعداد های نهفته ی دانش آموزان  عنوان کرد.

مهری مهدیان کارشناس مسوول فرهنگی اداره کل کانون در این جلسه ضمن معرفی فعالیتهای کانون به آموزشهای غیر مستقیم و پرورش مهارتهای اخلاقی، اجتماعی، معنوی  و علمی در کانون توسط مربیان مجرب و متخصص اشاره کرد و از این تعاملات به عنوان زمینه های رشد فکری و اجتماعی در کودکان و نوجوانان یاد کرد.

در ادامه کارشناسان ادبی، هنری و کتابخانه ی پستی با روشهای غیر مستقیم آموزشی  فعالیهایی جهت کشف استداد های  دانش آموزان حاضر در زمینه های فرهنگی، هنری و ادبی انجام داده تا با شناخت از این اعضا بتوانند در زمینه های مذکور اعضا را هدایت کرده و به صورت تخصصی پرورش دهند.

این طرح قرار است از این پس به صورت آموزش از راه دور(مکاتبه ای) و حضوری  از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جهت دانش آموزان بخش لاران انجام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.