قدس آنلاین- تبریز: فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز از دستگیری باند سارقان حرفه‌ای خودرو و کشف هفت دستگاه خودروی سرقتی توسط ماموران کلانتری ۱۴ جهاد خبر داد.

باند سارقان حرفه‌ای خودرو در دام پلیس تبریز
به گزارش قدس آنلاین از تبریز، فرهنگ نوروزی  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در یکی از مناطق تبریز، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری 14 جهاد، تحقیقات گسترده‌ای را در این زمینه آغاز کردند و در ادامه بررسی‌ها رد پای سارق حرفه‌ای فعال در این سرقت‌ها را شناسایی و وی را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

نوروزی تصریح کرد: متهم در ابتدا منکر هرگونه سرقت شد، اما در تحقیقات تکمیلی با توجه به شواهد و قرائن موجود به ناچار لب به اعتراف گشود و به چندین فقره سرقت خودرو با هم‌دستی سه سارق دیگر اعتراف کرد.

وی افزود: در ادامه این عملیات تیم‌های رسیدگی کننده پرونده، موفق شدند سه سارق دیگر را دستگیر و پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از مخفیگاه متهمان، تعداد هفت دستگاه خودروی سرقتی را کشف و تحویل مالباختگان دهند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی برای بررسی تخصصی به پلیس آگاهی استان معرفی شدند.

فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز با اشاره به همت مضاعف و تلاش شبانه روزی پلیس در پیشگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت، از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد افراد مشکوک در خیابان‌ها و مکان‌های عمومی، مراتب را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اعلام کنند و با استفاده از تجهیزات ایمنی مانند قفل فرمان، سوئیچ مخفی و پارک کردن خودرو در محل‌های مطمئن مانند پارکینگ‌های عمومی و اختصاصی، دست سارقان را از خودرو و سایر اموال خود کوتاه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.