قدس آنلاین - یزد : الهام اسدی و سعیده دهقان دو بانوی یزدی از شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در جشنواره بین المللی اختراعات و نوآوری های کره جنوبی خوش درخشیدند.

افتخار آفرینی دو بانوی یزدی در جشنواره بین المللی اختراعات و نوآوری کره جنوبی

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، الهام اسدی و سعیده دهقان منشادی ، دو بانوی یزدی راه یافته به جشنواره کره جنوبی ، پس از ارزیابی کمیته داوران دفتر تحقیقات و دفتر بانوان وزارت نیرو ، در جشنواره اختراعات و نوآوری های کره جنوبی به ترتیب حائز دریافت مدال طلا و نقره شده و با افتخار به میهن اسلامی ایران بازگشتند.

در این جشنواره بین المللی که با حضور 25 کشور آسیایی از 26 خرداد ماه سال جاری به مدت هشت روز برگزار شد ، اختراعات و نوآوری های بانوان شرکت کننده در این جشنواره با نظر و ارزیابی هیات داوران بین المللی  انتخاب و برترین های آن مشخص شد.

کشور ایران از بین کشورهای حاضر در این جشنواره با افتخار به مقام اول رسید که در میان آن؛  طرح الهام اسدی با عنوان "  کنترلر هوشمند دمپرهای برج هلر نیروگاه سیکل ترکیبی" جهت افزایش راندمان نیروگاه حائز مدال طلا و طرح سعیده دهقان منشادی با عنوان " کنتور برق نشان دهنده انشعاب غیر مجاز و سیم کشی معیوب با قابلیت ارسال هشدار به صورت بی سیم " حائز مدال نقره شد. 

این افتخار ارزشمند که نشانه توانمندی جوانان غیور ملت ایران است را به خانواده بزرگ صنعت برق ایران تبریک می گوییم .

 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.