قدس آنلاین- تبریز: فرماندار بناب گفت: اگر نتوانیم برخی از مدارس خیرساز در حال احداث را تا مهرماه مورد بهره‌برداری قرار دهیم شاهد دوشیفته شدن برخی از مدارس منطقه خواهیم بود.

مدارس بناب دوشیفته می‌شود

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، ولی الله فرج‌اللهی در نشست بررسی مسائل و مشکلات آموزش و پرورش شهرستان بناب که با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و تجهیز و نوسازی مدارس استان آذربایجان شرقی، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین آموزش و پرورش و خیرین مدرسه ساز شهرستان بناب تشکیل شده بود، با اشاره به وضعیت فضاهای آموزشی در این شهرستان اظهار داشت: مشکل فضاهای آموزشی یک مشکل جدی است و دو سال پیش بر اساس بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که 37 مدرسه در شهرستان بناب نیاز به تخریب و بازسازی دارند و صرفاً با اکتفا به اعتبارات دولتی نمی‌توان به نتیجه رسید.

وی اجرای 18 پروژه از طرف خیرین در این شهرستان تعهد شده که 15 مدرسه با اعتباری بالغ بر 160 میلیارد ریال از سوی خیرین شهرستان بناب در حال اجراست که این پروژه ها بین 10 الی 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

فرج‌اللهی با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام جزو اولویت مسئولان شهرستان است؛ افزود: امیدواریم تا پایان سال‌جاری حداقل 10 باب از مدارس در حال احداث را تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار دهیم.

رئیس شورای آموزش و پرورش بناب در عین حال اظهار داشت: اگر نتوانیم برخی از مدارس خیرساز در حال احداث را تا مهرماه مورد بهره‌برداری قرار دهیم شاهد دو شیفته شدن برخی از مدارس منطقه خواهیم بود.

فرج اللهی همچنین تکمیل خانه معلم را یکی از نیازهای اساسی شهرستان نام برد و گفت: مقدمات احداث اردوگاه امام علی(ع) شهرستان آغاز شده و امیدواریم هر چه سریع‌تر شاهد تکمیل این طرح باشیم.

فرماندار شهرستان بناب در ادامه بر تجهیز مدارس شهرستان بناب تأکید کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.