اسطوره فوتبال آلمان در یادداشتی ابراز امیدواری کرد که تیم ملی این کشور در یورو ۲۰۱۶ به ناکامی های متوالی برابر ایتالیا پایان دهد.

یادداشت امیدوارانه بکن باوئر برای جدال آلمان - ایتالیا

به گزارش قدس آنلاین، آلمان و ایتالیا به حکم قرعه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۱۶ به مصاف هم خواهند رفت. آلمان با حذف اسلواکی و ایتالیا با حذف اسپانیا به این مرحله رسیده اند. آلمانها هرگز نتوانسته اند در تورنمنت های بزرگ بر ایتالیا غلبه کنند.

بکن بائر در ستون خود در نشریه آ اس در رابطه با بازی بزرگ یک چهارم نهایی یورو ۲۰۱۶ نوشت:" شنبه با ایتالیا بازی خواهیم داشت؛ تیمی که در تورنمنت های بزرگ همیشه ما را ناکام گذاشته و مقابلش بدشانس بوده ایم. نمونه اش ۴ سال پیش که در نیمه نهایی یورو ۲۰۱۲ مقابل این تیم شکست خوردیم. به قول اولی کان، وقتی هیچکس روی ایتالیا حساب باز نمی کند هم از این تیم شکست خواهید خورد.

وی در ادامه یادداشت خود آورده است: همین بلا امسال سر اسپانیا آمد و ایتالیا در حالیکه کمتر کسی برایش شانس پیروزی قائل بود بر اسپانیا غلبه کرد و بر عصر درخشان این تیم پایان داد. معتقدم آلمان در تورنمنت امسال تیمی جوان و سرحال است و می تواند طلسم ناکامی ها برابر ایتالیا را بشکند. به این تیم خوشبینم و امیدوارم با شکست ایتالیا به نیمه نهایی برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.