قدس آنلاین- یزد : مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان یزد گفت : با ارئه طرح مشاوره رایگان حقوقی و قضایی به مناسبت هفته قوه قضاییه ، ۴۷۲ نفر از خدمت استفاده کردند.

ارائه مشاوره رایگان به ۴۷۲ نفر در هفته قوه قضاییه

به گزارش قدس آنلاین از یزد، محمدرضا زارع اظهارداشت  : با حضور حقوقدانان بسیجی در 7 مرکز در شهر یزد و یک مرکز در شهرستان های دارای کانون بسیج حقوقدانان در مجموع استقبال مردم از ارائه مشاوره رایگان حقوقی بسیار خوب بود.

وی افزود : اختلافات خانوادگی ، دعاوی ملکی ، موضوعات مرتبط با قانون چک و تصادفات از جمله موضوعات مطرح شده در این مشاوره ها بود.

این مقام مسئول ، ضرب و شتم ، توهین و مواد مخدر را از دیگر موضوعات در سئوالات مطرح شده ذکر کرد و تصریح کرد : کلاهبرداری و مشاوره در امور ثبتی از دیگر موضوعاتی بود که به عنوان سئوال از سوی مردم در مشاوره های ریگان طرح گردید.

وی به برگزاری کارگاه آموزشی اصول و فنون تخصصی مشاوره در حوزه اختلافات خانوادگی با رویکرد صلح و سازش در هفته قوه قضاییه اشاره کرد و گفت : این کارگاه با تدریس دکتر آزاد از چهره های شناخته شده و متخصص درحوزه خانواده برگزار شد و مشاوران مذهبی ، روانشناسان و حقوقدانان منتخب نیز از این کلاس استفاده کردند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.