قد س آنلاین- یزد : سرپرست فرمانداري يزد گفت: پيگيري و مرتفع نمودن مشكلات روستاهاي بخش مركزي در اولويت كاري دستگاه‌های اجرايي شهرستان قرار دارد

مطالبات مردمي اولویت کاری مسئولان شهرستان است

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، مصطفي سالاري درجلسه بررسي مسائل و مشكلات روستاهاي بخش مركزي شهرستان يزدبا اشاره به اجرايي شدن قانون شوراهاي اسلامي شهر و روستا در دولت هفتم اظهار داشت: مشاركت مردم در امور اجرايي و كاهش تصدی‌گری دولت مهم‌ترین فلسفه تشكيل شوراهاي اسلامي در كشور بوده است.

وی بابیان اينكه شوراهاي اسلامي شهر و روستا پل ارتباطي ميان مردم و دولتمردان هستند افزود: شوراها بايد مسائل و مشكلات مردم را به گوش مسئولان رسانده و از طرفي ديگر اقدامات انجام‌شده از سوي دولت  و شرايط موجود را به مردم منعكس نمايند.

سالاری تصریح  كرد: بعد از پيروزي انقلاب اسلامي با اقدامات انجام‌شده توسط دستگاه‌های ذی‌ربط در راستای تحقق عدالت اجتماعی چهره روستاها دگرگون‌شده است.

این مسئول با تأكيد بر فعال نمودن جلسات كميته عمران و توسعه روستايي در شهرستان يزد خاطرنشان ساخت : پیگیری مطالبات مردم از اولویت‌های کاری مسئولان شهرستان است و اميدواريم با ارتباط و تعامل بين بخشي ميان دستگاه‌های اجرايي بتوانيم مشكلات روستاها را مرتفع نماييم.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.