منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند، سفیر جدید این رژیم، هفته آینده مأموریت خود را آغاز در مصر آغاز می‌کند.

سفیر جدید رژیم صهیونیستی در قاهره ماموریت خود را آغاز می‌کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، «دیوید گوورین» از یکشنبه آینده مأموریت خود را به عنوان جانشین «حاییم کوین» و سفیر جدید رژیم صهیونیستی در «قاهره» پایتخت مصر آغاز می‌کند.
شبکه سراسری رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه اعلام کرد، گوورین (53 ساله) تاکنون منصب ریاست بخش اردن و کشورهای مغرب عربی در وزارت خارجه رژیم صهیونیستی را برعهده داشته است. طبق این گزارش، گوورین در اوایل دهه نود میلادی قرن گذشته، منصب دیر اول سفارت رژیم صهیونیستی در مصر بود.
گوورین اواسط فوریه به سمت سفیر اسرائیل منصوب شد.
تحرکات و تحولات کنونی از بهبود قابل توجه روابط رژیم صهیونیستی و مصر خبر می‌دهند که با شروع به کار دوباره سفیر اسرائیل در مصر و ورود همتای مصری خود در سپتامبر 2014 به «تل‌‌آویو» آغاز شد.
هفته گذشته، «سامح شکری» وزیر خارجه مصر به سرزمین‌های اشغالی سفر کرد و با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دیدار کرد که می‌توان گفت این نخستین سفر مسؤول ارشد مصری  پس از 9 سال به اسرائیل است.
در نوامبر سال 2012، «محمد مرسی» رئیس جمهور مخلوع مصر که وابسته به «اخوان المسلمین» بود پس از تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه سفیر خود را از این رژیم فراخواند. مصر یک توافقنامه صلح در سال 1979 میلادی با رژیم صهیونیستی امضا کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.