قدس آنلاین- لرستان: ۱۶هزار میلیارد ریال اعتبار در سه ماه نخست امسال به طرح‌های نیمه تمام استان لرستان از جمله پتروشیمی خرم‌آباد، سدحوضیان و بیمارستان الیگودرز تزریق شده است.

اختصاص ۱۶ هزار میلیارد اعتبار به طرح‌های نیمه تمام  در لرستان

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار لرستان در همایش هم اندیشی و بررسی راه‌های اقتصاد مقاومتی در توسعه شهرستان بروجرد، گفت: نامگذاری امسال توسط مقام معظم انقلاب مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل انجام شده است.

مهرداد غضنفری با بیان اینکه اقدام و عمل در استان لرستان ریشه گرفته است، اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و انتصاب استاندار لرستان از حرف و شعار عبور کردیم و به مرحله عمل رسیدیم و در واقع از همان موقع اقتصاد مقاومتی در لرستان آغاز شد.

وی تصریح کرد: همدلی و هماهنگی میان نماینده ولی‌فقیه، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و نماینده دولت در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها توسعه و تحول در استان لرستان محقق می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار لرستان افزود: 33 درصد از اعتبار اقتصاد مقاومتی تخصیص یافته در استان لرستان از سوی دولت و 67 درصد از سوی بخش خصوصی تامین شده است.

غضنفری اظهار کرد: کاهش 1.6 درصدی نرخ بیکاری، افزایش یک درصدی نرخ مشارکت مردم و افزایش چندین برابری صادرات از موفقیت‌های اخیر اقتصادی در استان لرستان است.وی گفت: توسعه خطوط ریلی و هوایی، چهار بانده شدن اغلب جاده‌ها، افزایش تولیدات کشاورزی و رونق حوزه گردشگری از جمله برنامه‌های اقتصاد مقاومتی استان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.