پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین/ حسین پورحسین: مجمع عمومی عادی شرکت تعاونی سهام عدالت مشهد مقدس با حضور ۲۳۰ نفر از نمایندگان منتخب اعضای سهام عدالت مشهد در تالار اجتماعات مرکز رفاهی امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد.

سهام عدالت تا پایان سال ۹۵ تعیین تکلیف می‌شود

مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت مشهد در حاشیه این مراسم که با انتخاب اعضای جدید هیأت مدیره همراه بود به خبرنگار قدس گفت: سهام عدالت تا پایان سال 95 تعیین تکلیف می‌شود.

سید محمد حسینی دشت بیاض با تأکید بر اینکه یک میلیون و 500 هزار نفر از مشهد و شاندیز و طرقبه برگ سهام عدالت دریافت کرده‌اند، گفت: سرمایه هر عضو یک میلیون تومان و هر خانوار تا سقف پنج میلیون تومان سهام عدالت دریافت کرده‌اند و از ابتدای واگذاری سهام عدالت به مشمولان طرح در دولت نهم تاکنون تمامی مشمولان این طرح شناسایی شده‌اند.

وی افزود: در راستای حمایت دولت از محرومان و اقشار مختلف، رانندگان اتوبوسرانی، تاکسیرانی، خدام مساجد، بقاع متبرکه، طلاب، کارگران شهرداری، زنان سرپرست خانوار، قالیبافان و خانواده زندانیان موفق به ثبت‌نام و دریافت برگ سهام عدالت شده‌اند و آخرین مرحله واگذاری سهام عدالت به کارگران فصلی ساختمانی بوده است.

وی تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید با پیگیری‌های انجام شده لایحه واگذاری سهام به اعضا، تقدیم مجلس شده است.

وی با اشاره به مراحل تصویب آیین‌نامه‌ها برای فقرزدایی و رونق صنایع مادر اظهار داشت: قرار بر این است که از بودجه دولت به صنایع مادر کمک شود و در ازا هر ایرانی در قالب گواهی برگ سهام صنایع در شرکت‌های تعاونی سهام عدالت سراسر کشور آن‌ها سهامدار به شمار آمده و در پروسه‌ای حداقل 10 ساله از سود تعلق گرفته به سهام هر فرد، دولت طلب خود را از صنایع برداشت و به سهامداران پرداخت شود.

وی تأکید کرد: سهام عدالت به هیچ وجه قابل خرید و فروش نیست و در بورس ارزش افزوده به سهام تعلق خواهد گرفت.

 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.