قدس آنلاین / ساری / حسین احمدی : مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: در یک روز و در نهم مرداد، نجاتگران و ناجیان غریق مستقر در سواحل استان موفق شدند ۱۰۱ نفر را از خطرغرق شدن نجات دهند.

نجات یکصد غریق در سواحل مازندران

دکترمجتبی اکبری به ارائه خدمات درمان سرپایی به 121نفر اشاره نمود و افزود: از مجموع غریق نجات یافته 21نفر در ساحل بابلسر، 3 نفر در ساحل تنکابن ،3 نفر در ساحل عباس آباد، 3 نفر در رامسر ،20 نفر در ساحل نور،4نفر در ساحل فریدونکنار، 8 نفر در ساحل سرخ رود،13 نفر در ساحل محمودآباد،2 نفر در ساحل نوشهر،21 نفر در ساحل چالوس و 3 نفر در ساحل ساری بوده است.

وی اضافه نمود: 933نفر از نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر و ناجیان غریق با بکارگیری 9دستگاه آمبولانس،47دستگاه موتورسیکلت، 5فروند قایق نجات ، 10 فروند جت اسکی و یک دستگاه خودروی پشتیبانی در عملیات های روز گذشته در ساحل مازندران مشارکت داشتند.

مدیر عامل جمعيت هلال احمر مازندران از ارائه خدمات امدادي این جمعيت به 183حادثه در یک هفته گذشته خبرداد و گفت: تیمهای امداد ونجات بین شهری استان مستقر در پایگاههای محورهای مواصلاتی نیز موفق شدند به 36 سانحه جاده ای پوشش امدادی لازم را ارائه نمایند.

دکتر اکبری تصریح کرد: اجرای 50 عملیات امداد ونجات ساحلی، 7 عملیات امداد شهری، 4عملیات امداد کوهستان و ارائه خدمات مورد نیاز به 86 نفر از مراجعین به پایگاهها و پستهای امدادی از دیگر اقدامات  هلال احمر استان در هفته گذشته بوده است.

وی یادآور شد: انتقال 63 مصدوم به مراکز درمانی، ارائه خدمات اسکان اضطراری به 4 مسافر در راه مانده و همچنین ارائه خدمات امدادی سرپایی 1274 نفر مصدومین حوادث مختلف از جمله خدمات جمعیت هلال احمر در یک هفته گذشته بوده است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.