قدس آنلاین-شهرکرد-هومن نجاتی: جهت بهبود فرآیندها و ارائه خدمات مطلوبتر به بیمه شدگان،مستمری بگیران و کارفرمایان، سازمان تامین اجتماعی اقدام به اختصاص شماره تامین اجتماعی به گروههای مذکور نموده است و انتظار می رود مخاطبین سازمان جهت دریافت شماره مذکور به شعب تامین اجتماعی استان مراجعه نمایند.

افزایش ۲۲درصدی پرداخت تعهدات کوتاه مدت به بیمه شدگان در سال ۱۳۹۴

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد ، مدیر کل تامین اجتماعی استان  به منظور شرکت در جلسه شورای اداری شعبه لردگان باتفاق تنی چند از کارشناسان ستاد اداره کل به شهرستان لردگان سفر کرد.

 غلامرضا محمدی در این جلسه گفت :در سال 1394همه همکاران با تمام توان  خود اقدام به  اجرای برنامه ها و تحقق اهداف  از پیش تعیین شده سازمان نموده اند که ما حصل این تلاش ،تحقق صد درصدی  برنامه های عملیاتی این اداره کل بوده است.

وی از رشد تعهدات کوتاه مدت  اداره کل تامین اجتماعی در سال 1394 خبر داد و افزود: در سال 1394 مبالغ پرداخت شده به بیمه شدگان در قالب تعهدات کوتاه مدت شامل کمک هزینه ازدواج،ایام بارداری،غرامت دستمزد ایام بیماری،پروتز و اورتز،غرامت نقص عضو،هزینه سفر و هزینه کفن و دفن 84522 میلیون ریال بوده است که نسبت به سال 1393 رشدی معادل 22 درصد داشته است.

محمدی اختصاص شماره تامین اجتماعی به بیمه شدگان،مستمری بگیران و کارفرمایان را از اولویتهای برنامه های عملیاتی سال 95 دانست و اظهار داشت:جهت بهبود فرآیندها و ارائه خدمات مطلوبتر به بیمه شدگان،مستمری بگیران و کارفرمایان، سازمان تامین اجتماعی اقدام به اختصاص شماره تامین اجتماعی به گروههای مذکور نموده است و انتظار می رود مخاطبین سازمان جهت دریافت شماره مذکور به شعب تامین اجتماعی استان مراجعه نمایند.

جلیل پیران،رئیس شعبه لردگان نیز با ارائه گزارشی از روند اجرای برنامه ها در شهرستان لردگان گفت: تعداد بیمه شدگان اصلی این شعبه 14485 نفر می باشد که با احتساب مستمری بگیران و افراد تبعی بیش از 50000 نفر از جمعیت این شهرستان تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی قرار دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.