قدس آنلاین/ کاهانی مقدم: با کشف جسد جوان ۲۵ ساله‌ای در محدوده خیابان وحید مشهد، تحقیقات گسترده‌ای برای کشف راز مرگ وی آغاز شد.

راز جنازه پشت بیمارستان؛ یک جسد و چند خالکوبی

به گزارش خبرنگار ما حدود ساعت 5/3 بامداد روز گذشته قاضی ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد طی تماس تلفنی مأموران انتظامی از کشف جسد جوان مجهول الهویه‌ای در خیابان وحید، پشت بیمارستان شهید هاشمی نژاد باخبر شد و دقایقی بعد به همراه اکیپی از عوامل بررسی صحنه جرم، پزشکی قانونی و کارآگاهان اداره ویژه جنایی پلیس آگاهی استان در این محل حضور یافت.

در تحقیقات و بررسی‌های مقدماتی که توسط قاضی علی اکبر احمدی نژاد و سایر عوامل حاضر در صحنه انجام شد، با توجه به آثار و کبودی‌های متعدد بر روی بدن متوفی، این احتمال که او قبل از انتقال به این محل در جای دیگری زیر آزار و شکنجه به قتل رسیده باشد، قوت گرفت.

از سوی دیگر با توجه به اینکه جنازه متوفی در پشت ساختمان بیمارستان رها شده بود، این احتمال عامل یا عاملان جنایت در حالی که این جوان نیمه جان بوده، می‌خواستند او را به بیمارستان رسانده و مانع مرگش شوند، ولی با مرگ او ناچار به رها کردن جسدش شده‌اند نیز مدنظر مقام قضایی و کارآگاهان قرار گرفت.

در همین حال ادامه گزارش خبرنگار ما حاکی است با دستور ویژه قاضی ویژه قتل عمد، ضمن انگشت نگاری از جسد متوفی و انتقال آن به پزشکی قانونی، تلاش و تحقیقات گسترده‌ای برای کشف هویت این جوان و حل معمای پیچیده مرگ او در دستور کار کارآگاهان جنایی قرار گرفت.

قاضی علی اکبر احمدی نژاد همچنین به خبرنگار ما گفت: متوفی به هنگام کشف جسدش تی‌شرت و شلوار مشکی رنگی به تن داشت و خالکوبی‌های متعددی در نقاط مختلف بدنش به چشم می‌خورد و دارای موهای مشکی و ته ریش بود.

وی در تشریح کیفیت خالکوبی‌های روی بدن متوفی خاطرنشان کرد که بسیاری از این خالکوبی‌ها به احتمال قوی در زندان صورت گرفته و این احتمال که متوفی دارای سابقه زندان باشد، فراوان است.

به گفته بازپرس شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، خالکوبی تصویر 2 ستاره بر روی قوزک داخل پاها، تصویر یک رخ روی بازوی راست و اسم محدثه با حروف لاتین بر روی قفسه سینه متوفی از جمله خالکوبی‌های شاخص روی بدن متوفی می‌باشد.

همچنین خالکوبی جمله «کو رفیقی که در این زمانه با ما یاری کند» در قسمت نرمی ساق پا و زیر زانو و شعر و جملاتی دیگر در سایر نقاط بدن وی از جمله مشخصاتی است که می‌تواند به شناسایی هویت این فرد کمک کند.

وی در همین رابطه از تمامی افرادی که اطلاعاتی در این خصوص دارند، خواست طی تماس با ستاد خبری پلیس آگاهی خراسان رضوي به شماره 2183700 و یا مراجعه به شعبه 208 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، مراتب را اعلام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.