قدس آنلاین:هنرمند پیشکسوت تئاتر و سینما با اشاره به سابقه شرکت در جشنواره تئاتر رضوی در دوره های قبل به عنوان بازیگر و داور گفت: بهترین انتخاب برای برگزاری جشنواره تئاتر رضوی، استان خراسان شمالی و شهرستان بجنورد است

بجنورد بهترین انتخاب برای برگزاری جشنواره تئاتر رضوی است

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، سیاوش طهمورث، در آیین افتتاح یازدهمین جشنواره تئاتر رضوی گفت: حضور هنرمندان، نویسندگان و اساتید دانشگاه در عرصه هنر و نمایش در یازدهمین جشنواره تئاتر رضوی، سبب اعتبار بخشی به این جشنواره شده است.

وی برگزاری جشنواره را بزرگداشتی برای هنر دانست و اظهار داشت: یک حسن دیگر جشنواره تئاتر رضوی، قرار گرفتن دو هویت مهم ارزشی و معنوی به نام تئاتر و رضوی در کنار هم است.

طهمورث با تاکید بر اینکه تئاتر ساختنی و نمایشی نیست که باید ایجاد شود، عنوان کرد: تئاتر حاصل تفکر و داشتنی هایی است که هنرمند با مخاطب به اشتراک می گذارد.

داور یازدهمین جشنواره تئاتر رضوی افزود: فرهنگ و زبان هنر، مهمتر از اقتصاد و سیاست است، چرا که هنر دیدگاه، معنویات و خاستگاه مردم را شکل می دهد و در نهایت کشور را می سازد.

وی با بیان اینکه تئاتر انسان ساز است و معنویات را تقویت می کند، برگزاری جشنواره تئاتر رضوی در خراسان شمالی را عامل موفقیت و ادامه دار بودن این جشنواره عنوان کرد.

وی اذعان داشت: مرکز هنر ایران تهران نیست، چرا که برگزاری جشنواره تئاتر رضوی نشان داد، استعدادهایی در استان ها وجود دارد که نظیرش در هیچ کجای کشور وجود ندارد.

یازدهمین جشنواره سراسری تئاتررضوی از ١٥ مردادماه جاری آغاز و تا ٢٠ همین ماه در بجنورد ادامه دارد.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.