نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت: شیوه تدریس مربیان در جامعةالقرآن الکریم بسیار موثر بوده است، چرا که قرآن‌آموزان از سنین خردسالی با مفاهیم و آموزه‌‌های این کتاب آسمانی آشنا می‌‌‌شوند.

روش تدریس مربیان جامعةالقرآن بسیار موثر است/ آشنایی ۵۰۰۰ قرآن‌آموز با مفاهیم قرآن

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم ، هاجر چنارانی، نماینده نیشابور در مجلس شورای اسلامی با حضور در موسسه جامعةالقرآن الکریم این شهر در جریان روند فعالیتها و عملکرد این موسسه قرآنی قرار گرفت.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: شیوه و روش تدریس مربیان در جامعةالقرآن الکریم بسیار موثر بوده چرا که قرآن‌آموزان از سنین خردسالی با مفاهیم و آموزه‌‌های این کتاب آسمانی آشنا می‌‌شوند و حضور خردسالان در موسسات قرآنی باعث می‌‌شود این عزیزان در دوره‌‌های بعدی زندگی خود نیز با قرآن مأنوس باشند و در همه مواقع این کتاب هدایت را سرلوحه امور خود قرار دهند.

فاطمه ناصری مدیر شعبه خردسالان و خواهران نیشابور در ابتدای این جلسه گفت: این موسسه قرآنی از سال 1386 شروع به کار کرده است که تا کنون بیش از 5 هزار قرآن‌آموز در این موسسه دوره‌های مختلف قرآن را آموزش دیده‌اند.

ناصری عنوان کرد: برتری آموزش این موسسه قرآنی در مقایسه با سایر موسسات قرآنی دیگر سطح شهر این است که قرآن‌آموزان از همان اوان خردسالی با مفاهیم قرآن آشنا می‌‌شوند.

وی ادامه داد: در حال حاضر حدود 500 قرآن‌آموز در سنین مختلف در این موسسه قرآنی مشغول فراگیری دوره‌‌های مختلف آموزش قرآن هستند‌ و استقبال قرآن آموزان از کلاسها و آموزشهای این موسسه قرآنی چشمگیر بوده است.

مسئول شعبه خردسالان و خواهران نیشابور ادامه داد: با توجه به کمبود فضای آموزشی متاسفانه نمی‌توانیم تمامی مراجعه‌کنندگان به این موسسه قرآنی را که قصد ثبت‌نام در کلاسها را دارند، پاسخگو باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.