قدس آنلاین-تبریز: فرماندار هشترود از آبرسانی به ۵۰ روستای شهرستان با تانکر خبر داد و گفت: تا پایان سال ۹۶ نیز تمام روستاهای هشترود از نعمت گازرسانی بهره‌مند خواهند شد.

آبرسانی به ۵۰ روستای شهرستان هشترود با تانکر/ گازرسانی به تمام روستاهای شهرستان تا سال ۹۶

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، حسن مستفید در جلسه نشست خبری با خبرنگاران و مراسم تجلیل از خبرنگاران اظهار داشت: دولت با وضعیت بی‌پولی و رکود اقتصادی خود خدمات شایانی در این شهرستان انجام داده است.

وی افزود: از ابتدای امسال دولت در خدمات آبرسانی _  گازرسانی و راه‌سازی در این شهرستان خدمات بیشتری نسبت به سایر زمان‌ها انجام داده است.

مستفید اضافه کرد: در سال گذشته به 50 روستای این شهرستان با تانکر آبرسانی می‌شد که در 4 ماهه امسال به این 50 روستا آبرسانی شد.

وی گفت: با نصب فیلتر نانو به مخازن آب  40 روستای بخش نظرکهریزی نیز تا چند ماه آینده مشکل آب از نظر کیفیت این روستاها نیز رفع و حل خواهد شد.

فرماندار هشترود اضافه کرد: در طول 3 سال گذشته نیز به 70 روستای هشترود گازرسانی شده 30 روستا نیز در حال اجرا و 28 روستا نیز به پیمان گذاشته شده است.

وی افزود: تا پایان سال 96 نیز تمام روستاهای هشترود از نعمت گازرسانی بهره‌مند خواهند شد.

مستفید ادامه داد: در حوزه بهداشت و سلامت نیز در ابن مدت بالغ بر 50 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی گفت: سرمایه‌گذارانی که در تولید مواد غذایی بر پایه گندم سرمایه‌گذاری کنند حمایت خواهند شد.

مستفید به پرداخت حقوق‌های نجومی و غیرمتعارف نیز اشاره کرد و گفت: حقوق‌های غیرمتعارف از دولت قبلی آغاز شد و ریشه در دولت قبلی دارد.

وی افزود: چرا به اختلاس‌ها و دکل‌های نفتی آنچنان که باید پرداخت و رسیدگی می‌شد متاسفانه رسیدگی نشد.

مستفید با بیان اینکه ین چنین مواردی تخریب دولت را در پی دارد و نباید ابزار و چماقی بر سر دولت باشد، گفت: باید انتقاد باشد اما تخریب مجاز نیست و باعث سلب اعتماد مردم به نظام می‌شود.

وی گفت: جریان حقوق‌های غیرمتعارف از سوی افرادی خاص و مخالفان نظام صورت گرفته و هدایت شد.

فرماندار هشترود در ادامه با گرمیداشت یاد و خاطره شهید صارمی گفت: خبرنگاران چشم بینای جامعه هستند و پل ارتباطی مردم با مسئولان هستند.

مستفید گفت: خبرنگاران باید کمک حال مسئولان برای توسعه شهری باشند.

وی از خبرنگاران به عنوان طلایه داران جبهه آگاهی و چسم بینا و زبان گویای مردم یاد کرد و گفت: خبرنگاران مشاوران امین و ناصحان مشفق عرصه اطلاع‌رسانی هستند.

در این جلسه از خبرنگاران هشترود تجلیل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.