قدس آنلاین-شهرکرد- هومن نجاتی:  چهارمحال و بختیاری به هیچ کسی در حوزه آب بدهکار نیست بلکه طلبکار هم هست و طلبش را با نجابت دنبال می‌کند.

از مسئولان خواستاریم که شجاعانه از حق مردم نه خارج از بی‌انصافی دفاع کنند 

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بِن و سامان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اگر انتقال آب بین حوزه‌ای و تعیین حق‌آبه استان با لابی‌گری و به صورت سیاسی انجام شود اتفاقات اخیر دوباره می شود و به موضوعی امنیتی تبدیل خواهد شد.

اردشیر نوریان افزود: در جامعه امروز آب یک مسئله کلیدی، حساس و محور مبادلات اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و امنیتی برای آینده کشور است.

وی افزود: حوادث اخیر در بلداجی سبب کشته شدن یک جوان و ایجاد التهاب مزمن در منطقه شد که در صورت مدیریت مناسب زمینه نیاز به حضور یگان ویژه پیدا نمی‌شد و چه بسا از شدت این اتفاقات جلوگیری می‌شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گزارش تهیه شده از اتفاقات شکل گرفته در منطقه بلداجی به مجلس شورای اسلامی ارائه شد، خاطرنشان کرد: بعد از ارائه گزارش از وزیر نیرو خواسته شد طی حضور در کمیسیون امنیت ملی، توضیحاتی مربوط به طرح‌های آبی و انتقال آب استان به استان‌های همجوار و اینکه چرا سوء مدیریت منجر به نارضایتی عمومی شده است ارائه دهد.

وی با بیان اینکه مسئولین و نمایندگان مردم استان 100 درصد در حوزه انتقال آب از حق مردم دفاع خواهد کرد، گفت: از مسئولان خواستاریم که شجاعانه از حق مردم نه خارج از بی‌انصافی، آنجا که حق مردم است به خوبی دفاع کنند حتی اگر عزل شوند.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بِن و سامان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چهارمحال و بختیاری به هیچ کسی در حوزه آب بدهکار نیست بلکه طلبکار هم هست و طلبش را با نجابت دنبال می‌کند.

وی در خصوص نظر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره چگونگی فعالیت شبکه های اجتماعی در کشور گفت: این مساله از سوی بنده در دست پیگیری است و کلیات در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مطرح می شود.

نوریان در خصوص برجام گفت: برجام برای کشور نه یک معجزه بود نه یک فاجعه و کم و کسری هایی نیز دارد البته یک قدم منطقی در راستای حرکت روبه جلو بوده است.

وی با اشاره به پایان فعالیت‌های دولت یازدهم تصریح کرد: امیدواریم دولت روحانی در یک سال باقی مانده بتواند هرآنچه وعده کرده است محقق و آثاری که از برجام انتظار می‌رود به سفره مردم انتقال پیدا کند.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بِن و سامان در مجلس در خصوص جابجایی مدیران استانی گفت: جابه‌جا کردن مدیران نباید همیشه اولین راه‌حل باشد، هرکجا مسائل استان با اصلاحیه درست می‌شود باید اصلاح شود، مدیری که جایگاهی به آن داده می‌شود باید برنامه‌هایش را نسبت به توسعه استان دید نه اینکه ببینیم آن مدیر در چه حزبی فعالیت می‌کند.

وی در خصوص بحث گردشگری استان گفت: باید زیرساخت های حضور سرمایه گذاران در بخش گردشگری فراهم شود و این مساله نیازمند برنامه یزی است.

 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.