عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: همایش ایران کانکت پذیرفتن رسمی تحریم های ظالمانه علیه کشورمان توسط دولت حتی در داخل خاک ایران است.

همایش ایران‌کانکت پذیرفتن رسمی تحریم‌ها توسط دولت حتی در داخل خاک ایران است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس ، حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، در واکنش به همایش ایران کانکت که قرار است شهریورماه در هتل اسپناس تهران از سوی وزارت ارتباطات و سفارت انگلستان برگزار شود، اظهار داشت: وزارت ارتباطات باید این شرط را لغو کند و اگر دستور به ملغای این شرط ندهد در پازل غرب و آمریکا بازی کرده است.

منظور ترقی در مورد افراد و شرکت‌های ایرانی است که در گذشته در لیست تحریم‌ها قرار گرفتند و طبق شرط انگلیسی‌ها بنا نیست از آنها در این همایش دعوت به عمل آید.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی همچنین تأکید کرد: همایش ایران کانکت مغایر با فکت شیت ایرانی است و ما نباید تداوم تحریم‌ها بعد از اجرای برجام که با نقض عهد آنان روبرو شده را تأیید کنیم. همایش ایران کانکت پذیرفتن رسمی تحریم های ظالمانه علیه کشورمان توسط دولت حتی در داخل خاک ایران است.

ترقی همچنین به ادعای وزارت ارتباطات مبنی بر اینکه انگلیسی‌ها این شرط را حذف کرده‌اند، گفت: این شرط برداشته نشده است و البته سیاست آنها نیز همین‌گونه است. اگر انگلیس واقعاً برجام را قبول دارد، چه دلیلی می‌تواند وجود داشته باشد که افرادی که قبلاً در لیست تحریم‌های غربی بودند، به این همایش دعوت نشوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.