قدس آنلاین – گیلان – مهرناز زمین افشان : دیدار با خانواده محترم آزاده على تیزرو با حضور فاطمه شیرزاد رییس محترم کمیسیون بهداشت و محیط زیست شوراى اسلامى شهر و سید امیرحسین علوى رییس محترم کمیسیون برنامه و بودجه شوراى اسلامى شهر و سید رضا موسوى روزان عضو محترم شوراى اسلامى شهر و امیر ترومیده مدیر امور ایثارگران شهردارى رشت صورت پذیرفت .

دیدار  اعضاى  شوراى اسلامى شهر و امور ایثارگران شهردارى رشت با آزاده سرافراز

در این دیدار فاطمه شیرزاد ضمن تقدیر از این آزاده عزیز عنوان نمودند که استقامت و بردبارى شما عزیزان مثال زدنى و پشتیبان محکمى براى نظام مقدس جمهورى اسلامى است . ما هر چه داریم از جانفشانى دلیر مردان دفاع مقدس داریم و حضور در نزد شما عزیزان سعادت بسیار بزرگى براى اینجانب و بقیه مسولین خواهد بود .

 موسوى روزان با بیان اینکه حفظ ارزشهاى نظام مدیون جانفشانى شما عزیزان است افزودند امیدواریم که بتوانیم در راه پاسدارى از این ارزشها وظیفه خود را در هر جایگاه و مقامى به درستى به انجام برسانیم.

سید امیر حسین علوى ضمن تقدیر از آزاده گرانقدر و بیان رشادتهاى آزادگان در زمان اسارت افزودند امیدواریم که همه ما به گونه اى عمل نماییم که شرمنده این عزیزان نباشیم و خدمت به این قشر را از وظائف اصلى و مسلم خود بدانیم .

مدیر امور ایثارگران با بیان اینکه از برنامه هاى اصلى این امور قدردانى بیشتر  و برگزارى مراسم تجلیل  از این بزرگان است افزود با حمایت بیش از پیش اعضاى محترم اسلامى شهر خواهیم توانست به نحو مطلوبى این موضوع را تحقق بخشیم . 

 

آزاده گرانقدر آقاى تیز رو ضمن تشکر بابت حضور در این دیدار و با بیان اقدامات سازنده و بسیار درخشان و پیشرفتهاى چشم گیر امور ایثارگران شهردارى با مدیریت توانمند این امور  در یک سال  اخیر افزودند صداقت در خدمت رسانى به ایثارگران از جایگاه بالایى برخوردار بوده و باعث قوت قلب همه ایثارگران خواهد بود که خوشبختانه در حال حاضر عملکرد صحیح در این بخش باعث رضایتمندى طیف وسیعى از ایثارگران گردیده و امید است که با توجه به اهمیت این موضوع مورد حمایت همه جانبه مسولین قرار بگیرد .

 

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.