قدس آنلاین- تبریز: امام جمعه مراغه با محکوم کردن حرکت‌های تروریستی در ترکیه و برخی کشورهای اروپایی و منطقه گفت: هر آنچه که در روزها و ماه‌های اخیر در ترکیه روی داده اعتماد ترک‌ها به آمریکا و حمایت از گروه‌های تروریستی داعش بود.

 حوادث اخیر ترکیه ماحصل اعتماد سران این کشور به آمریکا است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، حجت‌الاسلام محمدتقی پورمحمدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مراغه اظهار داشت: اگر بخواهیم امنیت، رفاه و آسایش داشته باشیم باید توان دفاعی خود را حفظ و آن را تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه امنیت امروز ایران ایران اسلامی از برکت خون شهدا و بیداری نیروهای مسلح و سربازان امام عصر(عج) است، افزود: لازم است همیشه قدردان تامین‌کنندگان امنیت در کشور باشیم.

خطیب جمعه مراغه در ادامه با محکوم کردن حرکت‌های تروریستی در کشور ترکیه و برخی کشورهای اروپایی و منطقه افزود: هر آنچه که در روزها و ماه‌های اخیر در ترکیه روی داده اعتماد ترک‌ها به آمریکا و حمایت از گروه‌های تروریستی داعش بود.

پورمحمدی افزود: دولتمردان ترکیه و غربی‌ها بدانند که جمهوری اسلامی ایران چندین سال است که اعلام می‌کند حرکت‌های داعش در منطقه تروریستی و دامن غربی‌ها را خواهد گرفت.

 وی خطاب به سران دولت آمریکا گفت: شیطنت‌های سیاسی شما در منطقه عامل جنگ و کشته شدن مردم بی‌گناه در کشورهای اسلامی است.

امام جمعه مراغه، در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی مساجد افزود: بنا به فرموده پیامبراکرم (ص)، معصومین و علمای دین، مسجد سنگر دین و عامل وحدت مسلمانان است.

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری با بزرگداشت یاد و خاطره آیت‌الله حاج شیخ عبدالکریم حائری موسس حوزه علمیه قم افزود: حوزه‌های علمیه محل روشنگری، تربیت علمای دین و برای پاسخگویی به شبهات، مکاتب انحرافی و روشن نگهداشتن چراغ تشیع است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.