قدس آنلاین-شهرکرد،هومن نجاتی؛ این سرمایه‌های ناب انقلاب اسلامی، به شیوه‌ای بسیار ناجوانمردانه به شهادت رسیدند و بار دیگر مهر تأییدی بر اینکه ایران بزرگترین قربانی تروریسم است زده شد.

همایش شهیدان رجایی و باهنر، الگوی دولتمردان شایسته و مکتبی  در شهرکرد برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان  چهارمحال و بختیاری در جلسه برنامه‌ریزی مراسم هشتم شهریور استان که در سالن جلسات اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان برگزار شد با بیان ضرورت پاسداشت این واقعه  مهم گفت: شهیدان رجایی و باهنر سال‌ها در راه گسترش فرهنگ اسلامی و استقرار حاکمیت دین الهی و خدمت به مردم مجاهدت و فداکاری نمودند.

علی گرجی این حادثه را مهر تأیید دیگری در بی اعتباری ادعای آمریکا مبنی بر مبارزه با تروریسم بین‌المللی دانست و تصریح کرد: این سرمایه‌های ناب انقلاب اسلامی، به شیوه‌ای بسیار ناجوانمردانه به شهادت رسیدند و بار دیگر مهر تأییدی بر اینکه ایران بزرگترین قربانی تروریسم است زده شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش حادثه هشتم تیر را به گونه‌ای موجب کنار رفتن نقاب تزویر از چهره منافقین کوردل برشمرد و تصریح کرد:  شهیدان رجایی و باهنر الگو. و اسوه‌ی خدمتگزاری بودند.

به گفته رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ویژه‌مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر روز دوشنبه، هشتم شهریورماه ساعت سال جاری ساعت 10 صبح با عنوان: «شهیدان رجایی و باهنر، الگوی دولتمردان شایسته و مکتبی» در سالن غدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با حضور یکی از شخصیت‌های برجسته کشوری برگزار می‌گردد.

علی گرجی تبیین ویژگی‌های دولت اسلامی، تبیین کارآمدی نظام مقدی جمهوری اسلامی ایران در مقابله با توطئه‌های شیطان بزرگ و تبیین جنایات منافقین کوردل را از جمله ویژگی‌های برجسته مراسم سی و پنجمین سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر عنوان کرد و افزود: نقش بصیرت و شناخت دشمن و عمل به هنگام مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی در بزرگداشت این روز باید تبیین شود.

به گفته وی در همین راستا 9 همایش در مراکز  استان با عنوان« شهیدان رجایی و باهنر، الگوی دولتمردان شایسته و مکتبی» و در سطح دستگاه‌های اجرایی با عنوان تبیین ویژگی‌های دولت اسلامی برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.