قدس آنلاین - ایلام: مدیر کل استاندارد استان ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۶ قلم کالای غیر استاندارد در ایلام کشف و ضبط شده است.

کشف ۹۶ قلم کالای غیر استاندارد در بازار استان ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، مهناز همتی با بیان اینکه در ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 1500 مورد بازرسی از واحد های صنفی و عرضه کالا در سطح استان توسط کارشناسان این اداره کل به عمل آمده است، اظهارداشت: طی این بازرسی ها  96 قلم کالای بدون نشان استاندارد، تاریخ انقضاء گذشته و جعل علامت استاندارد شناسایی شد.

وی با اشاره به اینکه این بازرسی ها در ادامه نظارت های قانونی اداره کل استاندارد ایلام بر واحدهای عرضه و فروشندگان کالاهای مشمول استاندارد اجباری و در راستای طرح اجرای هماهنگ استاندارد طاها، مطابق روال چند سال اخیر صورت گرفته است، افزود: بررسی گزارش های بازرسی از این واحدها بیانگر عرضه 96 قلم کالای مختلف بدون نشان استاندارد است که این دسته از کالاها جمع آوری، توقیف و به مبادی تولید ( خارج از استان ) عودت داده شدند.

مدیر کل استاندارد استان ایلام یادآور شد: این کالاها فراورده هایی از جمله خیارشور، ترشی، محافظ الکترونیکی، دستگاه پخت نان، مربا، قندشکسته بسته بندی شده، آردسفید، آب معدنی، فرش، نوشیدنی بدون گاز، پنیر، ویفر، کالباس و کنسروماهی می باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.