قدس آنلاین- یزد :نماینده عالی قوه قضائیه در استان گفت : با توجه به ترویج جو مسموم دشمنان اسلام در فضای حقیقی و مجازی ، جوانان شیعه باید با مطالعه و تحقیق توطئه دشمنان را خنثی نمایند.

مطالعه و تحقیق اسلام راستین ، رسالت جوانان امروز است

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، محمد رضا حبیبی در آیین بزرگداشت عید غدیر در جمع کارکنان قضائی و اداری دادگستری و خانواده های آنان اظهار داشت : دشمنان اسلام با در اختیار داشتن تریبون های بزرگ و پی ریزی خدعه و نیرنگ های فراوان به دنبال ایجاد موج اسلام هراسی در دنیای امروز و افزایش اختلافات بین مسلمانان هستند که این مسئله باید مرد مداقه جوانان قرار گیرد.

وی اسلام کامل را اسلام ولائی معرفی کرد و ضمن اشاره به اختلاف و شکاف عمیق بین اسلام دارای ولایت و اسلام منهای ولایت ، تصریح کرد : هرچه از صدر اسلام می گذرد نتایج این تفاوت دیدگاه ها بیشتر مبرهن می شود و امروز نتیجه اسلام بی ولایت ، آدم کشی های سنگ دلانه و اعمال قساوت بار گروه های تکفیری و داعشی است که با ذکر مقدس الله اکبر و با نام اسلام دست به کشتار مردم بی گناه و زنان و کودکان می زنند و از آن بدتر حاکمیت حاکمان نالایق و ظالم به بعضی از کشورهای اسلامی است.

این مقام قضایی نسبت به اجتناب جوانان و نوجوانان از بازی در پازل دشمن هشدار داد و افزود : افتخار شیعه به معرفت و شناخت عمیق معارف دینی و اعتقادی است که این مهم نیز در گرو مطالعه و تحقیق جوانان و مؤانست با قران وکتب دینی و مجالست با علما و فرهیختگان است.

وی خاطر نشان ساخت : امروز فرهنگ غنی شیعه را نیز دشمنان با ترویج شیعه انگلیسی نشانه گرفته اند و با توطئه های آنان وساده لوحی عده ای می خواهند استغنای فرهنگ و اعتقادات شیعه را دستخوش تحریف و انحطاط نمایند.

رئیس کل دادگستری استان یزد ، وجود سلفیت و تکفیری گری را نتیجه انحراف از اسلام ناب محمدی ذکر کرد و ابراز داشت : اگر امروز در گوشه گوشه جهان شاهد خشونت های عمیق سنگ دلانه و قساوت بار از گروه های تندرو و افراطی هستیم جای تعجبی ندارد چرا که اینان رهروان همان کسانی هستند که در روزهای نخستین رحلت خاتم المرسلین ، درب خانه دخت نبی مکرم اسلام را آتش زدند ، فرزندش را سقط کردند و بر گردن نخستین ایمان آورنده به پیامبر اسلام طناب انداختند.

حبیبی تصریح کرد: امروز رسالت پاسداری از اسلام راستین و صراط مستقیم و هدایت عامه بر عهده جوانان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.