پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین -اهواز - زهره کریمی : استاندار خوزستان صبح امروز 12مهرماه در آیین افتتاح سال تحصیلی در دانشگاه شهید چمران گفت:شما دانشجویان در سنینی هستید که سرمایه های استان و کشور برای رشد شماست و شما نماد واقعی سرمایه گذاری هستید.

جلوی تنگ نظری ها باید گرفته شود/ افتخار می کنم که از جامعه دانشگاهی هستم

دکتر غلامرضا شریعتی با اظهار اینکه جلوی تنگ نظری ها باید گرفته شود گفت:دانشجویان هدف اصلی حضور ما هستند .باید جایگاه علمی ،معنوی و رفاه عمومی دانشجویان بیشتر و بهتر فراهم شود و نباید اجازه دهیم برنامه های مفرح از آنها دریغ شود و جلوی تنگ نظری ها را بگیریم.
وی افزود:من افتخار می کنم که از جامعه دانشگاهی هستم و در حال حاضر دانشگاه را متصدی امور و مدیریت استان می دانم و من نماینده شما هستم و دانشگاهیان را در مدیریت استان شریک می دانم.
شریعتی خاطرنشان کرد:از مشکلات دانشگاه اطلاع دارم و اعلام آمادگی خود را برای ارتقا دانشگاه شهید چمران اعلام می کنم.
استاندار خوزستان تاکید کرد: انتظار من است دانشگاهیان در استان فعالتر ظاهر شوند واز دانشگاه انتظار دارم برش استانی برنامه پنج ساله ششم را در حوزه علمی بنویسند و با مشخص کردن منابع لازم فرصت رشد و ارتقا جایگاه علمی و پژوهشی استان را ایجاد کنیم. 
وی گفت:دانشگاه باید نسبت به مدیریت استان احساس مسئولیت  بیشتری داشته باشد و به مدیریت کمک کند. 
بعلت نیاز مدیریت استان و مدیریت علمی تحقیقات کاربردی را انجام دهند.
دکتر شریعتی در این آیین ابراز کرد:یکی از ارکان  اصلی دانشگاه کارکنان دانشگاه هستند وباید برای رفاه و حل مشکلات آنها تلاش بشود و وضعیت آن ها بهبود یابد تا آنها خدمات بهتری به نخبگان و اساتید و دانشگاهیان ارائه دهند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.