قدس آنلاین- بیرجند:مدیرکل پست خراسان جنوبی گفت: پست خراسان جنوبی برای اسناد تک برگی، کارت ملی هوشمند، ثبت شرکتها و دیگر امور به مردم خدمت‌رسانی می‌کند و 20 دستگاه اجرایی خدمات خود را از طریق پست به مردم ارائه می‌دهند و باید ارتباط مردم با کارکنان دولت کاهش یابد و این ارتباط بیشتر از طریق پست است.

20 دستگاه اجرایی  خراسان جنوبی خدمات خود را از طریق پست به مردم ارائه می‌دهند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، حمید صابریان در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: وجود نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی برای ما نعمت بزرگی است و حضور آیت‌الله عبادی مایه خیر و برکت در خراسان جنوبی است.

وی با بیان اینکه 17 مهرماه روز جهانی پست است افزود: این روز مصادف با سالروز تشکیل اتحادیه جهانی پست است که این اتحادیه یکی از قدیمی‌ترین سازمانهایی است که بعد از تشکیل آن ایران به این اتحادیه پیوست.

مدیرکل پست خراسان جنوبی گفت: امروز ما میراث 20 دهه تلاش پست‌چیان در طول تاریخ کشور هستیم و روحیه ایثار و فداکاری مهم‌ترین ویژگی است که ما بر آن افتخارمی‌کنیم و اعتماد مردم به پست سبب شده است این نهاد یکی از ارکان مهم توسعه کشورها در دنیا باشد.

صابریان با بیان اینکه به هر اندازه که پست توسعه یافته باشد کشورها هم به همان اندازه توسعه می‌یابند اظهار داشت: در پست خراسان جنوبی 127 نفر نیرو در بخش دولتی و 400 نفر در بخش خصوصی به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

وی بیان کرد: خدماتی که توسط پست در خراسان جنوبی ارائه می‌شود در سه بخش تقسیم‌بندی شده است که شامل خدمات متعارف، خدمات نیابتی و توسعه تجارت الکترونیک است و مبنای نظام بر این است که مردم کارهای خود با دستگاه‌های دولتی را از طریق پست انجام دهند.

مدیرکل پست خراسان جنوبی اظهار داشت: پست خراسان جنوبی برای اسناد تک برگی، کارت ملی هوشمند، ثبت شرکتها و دیگر امور به مردم خدمت‌رسانی می‌کند و 20 دستگاه اجرایی خدمات خود را از طریق پست به مردم ارائه می‌دهند و باید ارتباط مردم با کارکنان دولت کاهش یابد و این ارتباط بیشتر از طریق پست است.

وی عنوان کرد: ارائه خدمات همواره باید همراه با عدالت باشد و یکی دیگر از مباحث توسعه تجارت الکترونیک، خرید و فروش اینترنتی است که امروزه در دنیا خرید و فروش اینترنتی توسعه یافته است و فروشگاه‌های فیزیکی یا تعطیل شده‌اند و یا کمتر رونق دارند.

صابریان تصریح کرد: در طول سال 42 هزار مرسوله پستی اینترنتی از خراسان جنوبی صادر می‌شود که بیشتر مردم بیرون از استان نیازهای خود را خریداری می‌کنند و تنها 3 هزار و 700 مرسوله یعنی یک یازدهم از مرسوله‌های خرید اینترنتی خارج از استان است.

مدیرکل پست خراسان جنوبی اذعان داشت: آمار صادرات اینترنتی استان خراسان جنوبی خیلی پایین است و این اصلاً خبر خوبی نیست که مردم خراسان جنوبی در خارج از استان هزینه کنند و باید تجار ما علاوه بر فروشگاه‌های فیزیکی در بحث اینترنتی نیز فعال باشند تا درآمد استان کاهش نیابد زیرا خرید و فروش اینترنتی در دنیا روز به روز در حال گسترش است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.