قدس آنلاین- تبریز: امام جمعه بناب ضمن تأکید بر ضرورت همکاری بین تمام نهادها و دستگاه‌های مربوطه و مردم برای اجرایی شدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: از این به بعد در جلساتی که مصوبات آنها عملیاتی و اجرایی نشوند، شرکت نخواهم کرد.

جلسه‌هایی که مصوبات آنها عملیاتی نشوند، شرکت نخواهم کرد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، حجت الاسلام مصطفی باقری‌بنابی  امروز در جلسه مشترک شورای فرهنگ عمومی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بناب با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر پایه مستحکم حفظ نظام اسلامی است؛ اظهار داشت: بی‌تفاوتی در ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی ممنوع و محکوم است و هیچ فردی حق ترک آن را ندارد.

وی اضافه کرد: اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تعطیل شود آتشی در آن جامعه شعله‌ور می شود که خشک و تر در کنار هم می‌سوزد.

رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بناب سپس با تأکید بر عملیاتی شدن مصوبات این جلسات تصریح کرد: نباید این جلسات صرفاً در حد نشست و برخواست باشد و از فرماندار می‌خواهم که در خصوص اجرایی شدن مصوبات قدم‌های اساسی را بردارند.

باقری‌بنابی تأکید کرد: اگر بنا بر این باشد که در این جلسات صرفاً به صحبت اکتفا شود و مصوبات آنها اجرایی نشود اینگونه جلسات تشکیل نشود بهتر از تشکیل آنهاست.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب همچنین با انتقاد از برگزاری مراسمات عروسی که موجب سلب آرامش و آسایش مردم و متدینین می‌شود؛ خاطرنشان کرد: چرا در برخورد با ناهنجاری‌ها اعلام می‌شود که به حریم خصوصی افراد نمی‌شود ورود پیدا کرد ولی مردم و متدینین یک شهر باید تا صبح موسیقی را تحمل کنند؟! پس رعایت حقوق این جمعیت برعهده چه کسی است؟!

باقری‌بنابی در ادامه سخنان خود ضمن تأکید بر ضرورت همکاری بین تمام نهادها و دستگاه‌های مربوطه و همچنین مردم برای اجرایی شدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تصریح کرد: از این به بعد در جلساتی که مصوبات آنها عملیاتی و اجرایی نشوند، شرکت نخواهم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.